Paddenpad schreef:Electra63 schreef:Paddenpad,
Ziek melden, terwijl je niet ziek bent, is gewoon fraude, in mijn ogen. Het is nadelig voor de werkgever en voor je collega's/klanten. Ziekteverzuim is een grote onkostenpost voor werkgevers, als iemand dan niet ziek is en zich onterecht ziek meld, dan vind ik dit not-done.
Verder klopt jouw bericht over de bijdrage van Nederland aan de EU gewoon niet. Dus breng het niet als een feit.
hhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_ ... anismeekel
Verder, ben ik niet bang voor mijn hachje, maar heb ik mijn zaken goed voor elkaar
Ik denk dat je eerst eens een paar posten terug moet lezen en als je het dan nog niet begrijpt,gaat het waarschijnlijk boven je pet,het gaat niet over het ziekmelden!!!!
Ik denk, dat jij wel eens een cursus "normaal discussiëren" moet volgen.

Misschien als je wat minder aanvallend en beledigend doet, mensen dan nog wel moeite voor je willen doen, om je te (leren) begrijpen.
Verder ben ik niet egoïstisch, maar grenzen zijn grenzen en onwaarheden zijn onwaarheden.
Dus probeer je eerst eens te verdiepen in een onderwerp, voordat je als een olifant in de porseleinkast tekeer gaat en mensen beschuldigd van allerlei zaken.