Nou idd, ze zijn elke dag ontzettend druk bezig met zoeken Ik hoop dat ze hem vinden
TLNLSDB
Geplaatst: 03-02-12 23:11
Dat klinkt'/lijkt dan inderdaad zo als ik dat zo hoor Lotus83. Maar eigenlijk..als ze niets weten kunnen ze ook niets vertellen.. laten we allemaal maar blijven hopen.. ik heb volgens mij alweer 120x gekeken of er al een update is.. telkens wordt de telleurstelling groter. wat vreselijk echt woorden schieten te kort.
Ik vind juist dat er veel aandacht aan deze zaak wordt besteed! Hoeveel kinderen worden er op een dag niet vermist waar je niks van hoort? Top van de politie, ME en andere organistaties
Morgen word de 3e dag zoeken, hopelijk vinden ze hem! 3x is scheepsrecht zeggen ze
Waventy
Geplaatst: 03-02-12 23:31
Politie heeft aangegeven dat zolang hij niet gevonden is er altijd nog hoop is dat hij in leven is. Hoewel hoe langer het natuurlijk duurt, hoe kleiner de kans wordt :S.. Hoop dat hij levend gevonden wordt, maar voor de ouders hoop ik gewoon dat hij zo snel mogelijk gevonden wordt ( heel crue om te zeggen) levend of dood, want de onzekerheid lijkt me het ergste om mee te maken..
horzlover
Geplaatst: 03-02-12 23:41
Ik denk dat de kansen dat hij überhaupt levend gevonden wordt klein zijn, ten zij hij ergens perongeluk opgsloten zit of zo iets, de temperaturen tot -12 buiten nee ik denk niet dat je dat overleeft
Maar ik blijf hopen duimen en denken dat hij levend terug komt!!! Blijf positief !!
Ik hoop bijna dat die wel is gekidnapped.. Niet dat ik het zo bedoel en ik hoop nog steeds dat die zo snel mogelijk levend terugkomt en dat er niet al te erge dingen met het jochie zijn gebeurd. maar dan zit die hoogswaarschijnlijk niet in -12 graden...
Kriel
Geplaatst: 04-02-12 09:29
Lotus83 schreef:
Ik begrijp niet dat er zo weinig aandacht aan deze vermissing wordt besteed.....
Politie, brandweer, ME, marine, helikopters....lijkt me niet weinig
Allereerst vind ik dit echt heel erg voor de ouders die nu zo in onzekerheid zitten. en dan moeten ze later misschien wel op internet terugvinden hoe er op bokt gesproken wordt over HUN jongen. die hun natuurlijk het allerbeste kennen! echt erg hoe klein en bekrompen sommige hier kunnen denken en hoe weinig tact er te vinden is in opmerkingen. En dan lees je ook nog ergens dat de ouders vast niet op bokt zullen lezen, dus dat het daarom maar niet erg is? Nou wat je op google ook intypt bokt staat er altijd tussen (ook toen ik nog niet op bokt kwam) nou je zal als ouder dit maar lezen.
Verder val ik nogal over al die mensen die beweren dat je een jongen met een verstandelijke beperking niet "alleen" mag laten gaan.. ja maar ja maar hij is 10 met een vermogen van een 3-jarige wordt overal maar geroepen. JA EN? dan nog kun je hem NIET vergelijken met een 3-jarige. hij heeft dan(misschien) het verstandelijk vermogen van een 3-jarige maar wel met 7 jaar extra ervaring waarin veel aan te leren is. en dan heb je nog verschil in waar het 3 jarige aspect inzit. is het verstandelijk 3 jaar? of emotioneel 3 jaar?
Ik werk met mensen van 55 tot 87 jaar echte leeftijd. waarbij enkele ook maar het vermogen van 4 a 5 jaar hebben. MAAR zij fietsen wel alleen door het dorp gaan ook alleen naar de winkels. Dit komt omdat je een 55 jarige man niet kunt vergelijken met een 3-jarige omdat deze 55 jarige man wel nog even 52 jaar EXTRA levenservaring heeft! daarij hebben we ook iemand die vrijwel gelijk loopt met zijn werkelijke leeftijd, Maar echt NIET alleen kan zijn.
Dus mensen stap even af van het verstandelijk vermogen van die jongen zolang je niet weet hoe hij functioneerde in het dagelijks leven. Iets wat zijn ouders WEL wisten. en wetende met hun eigen weten kon hij dus zelfstandig van oma naar huis lopen. en dan maakt het niet uit of zijn verstandelijke vermogen minder was of normaal. er is iets ergs gebeurt wat niet had hoeven/moegen gebeuren met niemand niet!