Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:In Nederland bestaan geen kledingvoorschriften voor welk gebouw dan ook, buiten dat je niet bij de Koningin op bezoek gaat in je korte broek
Daar hebben ze kledingvoorschriften voor de moskee en daar onderwerpt iedereen zich aan net zoals bij de St Pieter in Rome etc.
Overigens gaat Geert het nog lastig krijgen met zijn verdedigen van de homo´s nu zijn geldschieters daar ook al een mening over hebben.
Over de homo´s dus dat vindt een groep gezaghebbende rabbijnen een ziekte.
Als de situatie in Israël zich zo blijft ontwikkelen moet Geert gaan prediken tegen het fundamentalistische Joodse geloof in plaat van tegen de Islam
Blue_Eyes schreef:Alle streng gelovigen, dat vind ik nogal een uitspraak Saar. Waar leg je die grens? Veel mensen vinden mij bijvoorbeeld strenggelovig, maar ik heb toch niet de indruk dat ik terug in de tijd ga![]()
Overigens is het menselijk om in tijden van crisis terug te grijpen op datgene wat je deed toen het nog wel goed ging.
Yvonne_V schreef:Vind het igh netjes van beatrix hoor,
maar van de andere kant; Die buitenlandse politici of dergelijke , gaan toch ook niet in nederlandse klederdracht hier naar toe komen? die komen ook wel als hun zelf
En de PVV heeft een standpunt wat ze moeten naleven, algemeen bekend dat ze iets tegen het buitenland hebben, dus dit was echter te verwachten.
Tessa_1 schreef:Aan de hand van de verkiezingsprogramma's van de SP en de PVV
sarabande schreef:gabyfedde schreef:Verkiezingsprogramma van PVV was overigens best goed
Ze weigerden alleen de aantrekkelijke punten financieel te onderbouwen, dat vind ik niet als goed klinken. Vooral nu achteraf blijkt dat het echte Haagse Bluf was