Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liberty22 schreef:als het een echte psychopath is heus daar heb je geen medelijden mee dat zijn mensen de woorden die hun omschrijven mag ik hier niet eens uitspreken.
Cayenne schreef:liberty22 schreef:als het een echte psychopath is heus daar heb je geen medelijden mee dat zijn mensen de woorden die hun omschrijven mag ik hier niet eens uitspreken.
Daar is nog helemaal geen sprake van en onder deze omstandigheden met de info die we tot nu toe hebben (en dat is niet veel) vind ik het triest dat iemand tot zo'n daad komt ja. Uiteraard gaat het nu vooral om zijn slachtoffers, maar wanneer iemand deze beslissing neemt, dan gaat daar wat aan vooraf.
Overigens is een psychopaat ook ziek.
damesschoen schreef:@ Dramaqueen hoezo excuses???? we praten het toch niet goed wat iemand doet. Probeer maar eens in te lezen over mensen met Psychoses of andere psychische aandoeningen, dan begrijp je het misschien eenn klein beetje
xDramaQueen schreef:damesschoen schreef:@ Dramaqueen hoezo excuses???? we praten het toch niet goed wat iemand doet. Probeer maar eens in te lezen over mensen met Psychoses of andere psychische aandoeningen, dan begrijp je het misschien eenn klein beetje
ja maar wie heeft gezegd dat ie dat heeft? misschien is hij wel gewoon bij zijn volle verstand geweest, sommige mensen zijn ook gewoon idioot.. dus zolang er niet bekend is vind ik niet dat je zoiets kan zeggen, komt alleen maar harder aan wanneer hij dit alleen maar als "lolletje" zag. ik zal het nooit begrijpen al lees ik er 100 boeken over, geen enkel greintje begrip voor hem![]()
xDramaQueen schreef:damesschoen schreef:@ Dramaqueen hoezo excuses???? we praten het toch niet goed wat iemand doet. Probeer maar eens in te lezen over mensen met Psychoses of andere psychische aandoeningen, dan begrijp je het misschien eenn klein beetje
ja maar wie heeft gezegd dat ie dat heeft? misschien is hij wel gewoon bij zijn volle verstand geweest, sommige mensen zijn ook gewoon idioot.. dus zolang er niet bekend is vind ik niet dat je zoiets kan zeggen, komt alleen maar harder aan wanneer hij dit alleen maar als "lolletje" zag. ik zal het nooit begrijpen al lees ik er 100 boeken over, geen enkel greintje begrip voor hem![]()
Kiwipitje schreef:Ben ik trouwens de enige die het opviel dat dat meisje zegt dat ze twee lijken heeft zien liggen? Vond dat echt heel naar. Noem het dan doden ofzo.
damesschoen schreef:Iedereen spreek nu kwaad over de dader, maar mensen jullie weten helemaal niks. Je weet niet waarom hij het heeft gedaan. Zoals ik al zei mensen die in een zware psychose raken of wat dan ook weten echt niet meer wat ze doen. Misschien denk ik wel zo omdat ik uit de zorg kom, en heb ik dus misschien een andere kijk hierop dan mensen die niet uit de zorg komen