Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minikatje schreef:voor iedereen idd.
overlast door marrokaanse jongeren komt meestal dorodat er hier minder toezicht op is.
in marrokko is de sociale controle erg streng, hier juist niet.
Fiffill schreef:Er zijn zat Nederlanders die zich niet aan de regels houden, geldt gewoon voor iedereenoverigens ben ik nog nooit een moslim tegen gekomen die me probeerde te bekeren, wel zat christenen aan de deur, op straat... ik ben niet zo bang voor onderdrukking door de islam.
LETS schreef:@Blue_Eyes: Ja, als je het op sociale klasse gaat bekijken heb je waarschijnlijk gelijk.
Boshuisje schreef:Dat is nou wat ik bedoel?
Je zegt "ik ben niet zo bang voor onderdrukking door de islam"!
Onderdrukking van de islam in Nederland mag nooit gebeuren! Dat moeten we voor zijn!
Boshuisje schreef:En omdat de islam behoorlijk groot aan het worden is in Nederland, maar ook overal ter wereld
is de kans groot dat de pleur.s uitbreekt en dan.... dan pas spijt krijgen
Boshuisje schreef:dat we er niet eerder wat aan gedaan hebben? Of dat ze het niet zo bedoeld hebben? Of niet alles
over 1 kam scheren.
Boshuisje schreef:Waarom hebben we geen last van bv Aziatische mensen... zijn er veel van hier in Nederland... werken hard, trekken
geen uitkering en ga zo maar door.
Boshuisje schreef:Alles staat in het teken van de islamitische mensen. Tv programma's met arabische ondertiteling, folders met arabische teksten en ga zo maar door.
Boshuisje schreef:Ik vind dat het belasting geld beter verdeeld kan worden voor mensen in nood... mensen in oorlog die geholpen worden in hun eigen land, kids in de derde wereld landen, dierenleed en ga zo maar door. Maar nee hoor.... als er weer duizenden islamitische mensen in de rij staan om Nederland binnen te komen willen ze een huis, krijgen ze een uitkering, willen de tanden nog even laten doen en als ze na een jaar niks doen er achterkomen dat ze de rest van hun familie voor niets naar Nederland kunnen halen word dat ook nog even geregeld.
Boshuisje schreef:En wij ons de pleur.s werken en de belasting centjes netjes wegbrengen!
Boshuisje schreef:We hebben genoeg zorgen hier in Nederland... wat denk je van de slechte zorg voor bejaarden, gehandicapten en de altijd nog aanwezige dierenleed en kindermishandeling.
Boshuisje schreef:De kraan moet gewoon stopgezet worden voor de allochtonen.... en kijken naar onze eigen mensen en dieren en dat is
waar de PVV voor staat.
Boshuisje schreef:Want anders is het geen "kaas, tulpen en klompen" maar "knoflook, koran en hoofddoeken".
maXcomX schreef:Sonja_vR schreef:provincie gaat vrij weinig met je inkomen te maken hebben , ik ben officieel gezien een minima, maar toch stem ik vvd en ga er met vvd stemmen echt niet op achteruit
we kunnen ook gewoon niet bezuinigen op landelijk, provinciaal en gemeentelijk niveau , kijken wat dat ons brengt
vraag me trouwens toch af wat er zo rechts gezeurd word momenteel?
cda is niet rechts, PVV is zo links als de pest , alleen de VVD is iets rechts, maar ook erg liberaal
![]()
![]()
Er bestaan geen linkse liberalen, en zeker geen Neo-liberalen.
PVV links...dat geloof je toch zelf niet? Laat ze het maar niet horen.
Op provinciaal niveau bezuinigen.... Het zou wat, die hebben miljarden in kas, die ze niet uitgeven, maar liever op een vage bank zoals bijvoorbeeld IceSafe zetten.![]()
Er dus geld zat om uit te geven, je moet er alleen niet op blijven zitten. Of misschien denken ze dat er boompjes uit groeien?