Teddy321 schreef:Sjonge nicolettje zullen we ons ff aan de mod opmerking houden en dus ontopic blijven!!
Interessant, dus ontopic blijven is alleen voor mij bedoeld?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jantergouw schreef:Heino, je zult moeten accepteren dat het wel of niet reageren in een topic vrijblijvend is.
jantergouw schreef:Er werden trouwens 3 J's over één kam geschoren! Wel zo prettig als de zaken feitelijk juist weergegeven worden.
Teddy321 schreef:Nee, maar jij blijft afdwalen
Heino schreef:Maar waarom dan wel generaliseren en hele groepen toestaan? Waar ligt de grens van het toelaatbare dan? Wanneer je je niet zelf kan verdedigen mag alles gezegd worden, oid?
Nicolletje schreef:Lijkt me wel ja.
Als het ene Truus uit Lutjebroek was geweest die voor de Hema had gewerkt had het toch heel anders geweest.
Zij (die politiechef) zou een voorbeeldfunctie moeten hebben.
Daarbij vertegenwoordigt zij toch de overheid? Wie dat dan ook mag zijn/ worden.
Heino schreef:Dus voor een politieagent reikt vrijheid van meningsuiting minder ver dan voor een politicus?
Heino schreef:Blue_Eyes schreef:Nou vind ik wel dat er verschil zit tussen een prive-twitteraccount of uit naam van je functie dingen zeggen.
Mja dat vind ik ook het lastige. Je bent toch niet 24/7 politieagent?
Nicolletje schreef:Ik verkoop vlees, ik hoef de openbare orde niet te handhaven. Wordt een mooi zooitje dan.
Stel nou dat Wilders-aanhangers om hun politieke voorkeur uit te dragen allemaal hun haren blond zouden verven.
Kom ik net blond van de zon terug uit Spanje, wordt ik beroofd of aangevallen op straat, geeft de politiechef die daar net surveilleerde, mij nog een trap na omdat zij vindt dat ik een facist ben. Of kijkt ze toevallig net de andere kant op.
Heino schreef:Blue_Eyes schreef:Nou vind ik wel dat er verschil zit tussen een prive-twitteraccount of uit naam van je functie dingen zeggen.
Mja dat vind ik ook het lastige. Je bent toch niet 24/7 politieagent?
Nicolletje schreef:maar als een politiechef zulke dingen zegt, dan voelt dat niet echt heel erg veilig als zo iemand jouw buurt komt bewaken.