Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Waves schreef:Teksten als kind "dumpen" in de opvang vind ik persoonlijk zeer kortzichtig en beledigend.
Je weet ten eerste helemaal de situatie niet, ik ken weinig mensen die werken alleen maar omdat ze het zo lollig vinden, de meeste moeten gewoon.
Ten tweede als je wel wil werken puur omdat je het leuk vind, wat is daar mis mee?
Urielle schreef:Als ik zie dat ik mijn oudste tussen 1 en 3 jaar nauwelijks zag doordeweeks en in het weekend ging ze dan ook nog mee op wedstrijd.. nee daar heb ik geen kind voor gekregen![]()
Als je je werk voor je kind zet, dan moet je geen kinderen nemen. Zij gaan altijd voor. Zoek dan een leuke deeltijdbaan (voor zover die er zijn) zodat je er nog wel kunt zijn voor je kind.
En ik was lang niet de enige, genoeg kindjes die om 7 uur 's ochtends werden afgezet en om half 7 opgehaald, 5 dagen per week. Sorry, ik vind het niet kunnen. Iedereen begrijpt dat je geen paard of hond neemt als je er alleen in het weekend naar gaat kijken, met een kind moet het wel kunnen