verootjoo schreef:_San87_ schreef:God was toch van de naastenliefde? Waarom zou hij dan iemand straffen die zelf heeft besloten zijn leven anders in te delen dan dat de Bijbel dat voorschrijft? Ieder mens maakt fouten, al dan niet bewust![]()
Wat jij dus zegt, is dat wanneer je de hulp van Jezus niet accepteerd, je linea recta naar de hel gaat?
Natuurlijk maakt ieder mens fouten. Ik als christen net zo veel als jijHet verschil is alleen dat ik door Jezus ben vrijgemaakt van mijn fouten. Doordat ik Jezus in mijn hart heb, ziet God eerst Jezus, en dan pas mij met mijn fouten. Jezus is voor al onze fouten gestorven aan het kruis, en geeft ons zo de kans om bij God te komen in de hemel en het paradijs. Het is aan ieder voor zich of hij die kans pakt, of laat liggen.
Als je de kans niet pakt kies je niet voor God, maar heeft de duivel je voor zich gewonnen. En de duivel komt vanzelfsprekend niet in de hemel. Waar wel heen weet ik ook niet. In de Bijbel staat dat ongelovigen zullen branden in de hel. Wat daar precies mee bedoeld wordt weet ik ook niet. En ik zal het ook nooit weten want ik heb voor God gekozen
Lol dus de duivel vangt je op, omdat god je niet wilt, want je gelooft niet in hem...