wat nu als wilders wint?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:58

kensha schreef:
Ik heb toch voor Wilders gestemt.
Waarom?
Ik wil Nederland meer Nederland wordt omdat dat echt aan het afzakken is. Multicultureel primá maar laat dat aub Nederland niet overnemen.
In mijn eige wijk is het alleen maar toegelopen met buitelanders en je ziet meer buitenlanders dan Nederlanders in afgelopen 10 jaar.

Ik heb niets tegen buitenlanders ik ga en ging ook veel met hun om maar er moet ergens toch een bepaald limiet komen en er is momenteel in Nederland niet echt een limiet van culturele waarde en de waarde waar Nederland op het hoogtepunt moet blijven.

_/-\o_ Helemaal mee eens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:59

kensha schreef:
Ik heb toch voor Wilders gestemt.
Waarom?
Ik wil Nederland meer Nederland wordt omdat dat echt aan het afzakken is. Multicultureel primá maar laat dat aub Nederland niet overnemen.
In mijn eige wijk is het alleen maar toegelopen met buitelanders en je ziet meer buitenlanders dan Nederlanders in afgelopen 10 jaar.

Ik heb niets tegen buitenlanders ik ga en ging ook veel met hun om maar er moet ergens toch een bepaald limiet komen en er is momenteel in Nederland niet echt een limiet van culturele waarde en de waarde waar Nederland op het hoogtepunt moet blijven.

Snap je zelf wel wat je schrijft??

sarabande

Re: wat nu als wilders wint?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:03

Wilders noemt angstzaaien positief en zijn klapvee gelooft het
Ben benieuwd wat hij met Hero gaat doen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:10

Lees ik hier nou een goed verkiezingsprogramma?

Hebben jullie het deel gelezen wat betreft Immigranten?
Van Wilders mogen alleen westerse immigranten nederland binnen komen.
Alles wat daarbuiten valt, turken, marokkanen etc, mogen er niet in. Want de islam...WOEE weg ermee!

Nou, Islam als godsdienst niet goed? pak dan ook maar eens al die friekking gereformeerde dorpjes hier in Nederland aan, waar alle jeugd los gaat en criminele dingen doen

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:13

millennium schreef:
Lees ik hier nou een goed verkiezingsprogramma?

Hebben jullie het deel gelezen wat betreft Immigranten?
Van Wilders mogen alleen westerse immigranten nederland binnen komen.
Alles wat daarbuiten valt, turken, marokkanen etc, mogen er niet in. Want de islam...WOEE weg ermee!

Nou, Islam als godsdienst niet goed? pak dan ook maar eens al die friekking gereformeerde dorpjes hier in Nederland aan, waar alle jeugd los gaat en criminele dingen doen

dat is inderdaad een punt waar ik het niet mee eens ben. Iedereen is welkom, ook van de islam, zoalgn je je maar aanpast aan onze normen en waarden en niet hier je eigen normen en waarden wil doordrammen, dan mag je wegwezen vindt ik.

Een geloof is persoonlijk en moet in zijn waarde gelaten worden, de islam is net zoveel waard als het boedisme, christendom etc.
maar maak je hier misbruik bij (en dat geld even hard bij andere geloven), dan hoor je hier niet....
als iemand de koran aanbidt (of de bijbel), prima, die laat je in zijn waarden, zolang het niet doorslaat
Laatst bijgewerkt door MieLo op 09-06-10 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:15

Zijn er ook bokkers die op Hero Brinkman hebben gestemd ipv Geert Wilders?

Zo eentje van dik hout zaagt men planken..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:15

Adil18 schreef:
KiWiKo schreef:
juist de mensen die staan voor gelijke behandeling en kansen stemmen op wilders..............

positieve discriminatie is ook discriminatie............

Ik dacht dat ik een van de weinigen was die dat zo zag...! :D

Nee hoor, hier nog eentje. :D

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:17

Ja.
Je kan er toch niks aan doen dat je zo geboren wordt. Je wordt geboren als Chinees, Spanjaard, Turk, Belg, Nederlander, Marokkaan etc. En ja, daar kan een goddienst aan vast zitten waarmee je wordt opgevoed. Maar ben jij dan slecht? is het dan nodig om zo intens voor het blok te worden gezet? Kan jij er wat aan doen dat gestoorde mensen, toevallig uit jouw godsdienst, rare dingen doen? En dat je daardoor Nederland maar niet meer in mag, of desnoods geen uitkering meer krijgt als je geen correct nederlands praat, of maar voor het dragen van je hoofddoekje moet gaan dokken?

Heeeel typisch!

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:19

Wilders programma bestaat niet alleen uit de Islam.

Er staan ook andere goede punten in, die men voor het gemak maar even vergeet.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:20

millennium schreef:
Ja.
Je kan er toch niks aan doen dat je zo geboren wordt. Je wordt geboren als Chinees, Spanjaard, Turk, Belg, Nederlander, Marokkaan etc. En ja, daar kan een goddienst aan vast zitten waarmee je wordt opgevoed. Maar ben jij dan slecht? is het dan nodig om zo intens voor het blok te worden gezet? Kan jij er wat aan doen dat gestoorde mensen, toevallig uit jouw godsdienst, rare dingen doen? En dat je daardoor Nederland maar niet meer in mag, of desnoods geen uitkering meer krijgt als je geen correct nederlands praat, of maar voor het dragen van je hoofddoekje moet gaan dokken?

Heeeel typisch!

en dat is dus zo jammer.... die komen juist in het nieuws, waardoor mensen slecht denken.
Maar ieder geloof heeft wel van dit soort mensen, niet alleen de islam.
Ik ben er niet enorm bekend mee (zelf overtuigend atheïst), maar de islam blijkt een mooi geloof te zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:21

Jammer dat hij zo het stygma van buitenlanderhater heeft, maar dat heeft hij toch helemaal zelf gedaan. Hij laat toch duidelijk horen dat zijn partij daar voor staat.

Wat maakt het uit wat iemand op zijn hoofd draagt...het moet maar een modebeeld gaan worden, dan zijn helemaal de rapen gaar.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:23

nicole3939 schreef:

Alleen die kan hij niet bekostigen
Het wordt vast paars dat is de enige manier om Wilders te omzeilen
Hoe kan je in hemelsnaam regeren met een man in wiens partij niemand iets te vertellen heeft

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:24

millennium schreef:
Ja.

Heeeel typisch!

Nee, je snapt hem niet. Het is juist zo dat allochtonen positief gediscrimineerd worden omdat ze "zo zielig zijn". Dat de Nederlander gediscrimineerd wordt door de allochtoon en zelfs door de eigen overheid, daar wordt niks van gezegd...!

Even van mezelf uitgaand....Ik wil stemmen...Omdat ik in het buitenland woon moet ik voor 27 april een stembiljet aanvragen...Geen hol die daar reclame voor maakt of achteraan rent, jongens, op z'n minst een foldertje of zo...?...Dan moet je maar met Den Haag bellen zegt een of andere onbeschofte trien een de telefoon...Dan krijg je ook nog eens te horen dat je paspoort niet ouder mag zijn dan drie jaar...? Euh, het is al moeilijk genoeg! En geen een die daar de Nederlanders in het buitenland op wijst...Maar tegelijk weet ik dat er wel ergens op een gemeentehuis een foldertje in het Turks ligt die van alles verklaard en alles uitlegt over de verkiezingen....

En dat is nog maar een heel klein, nietig voorbeeldje...Maar wel een van de druppeltjes die inmiddels mijn emmer al hebben laten overlopen...
Laatst bijgewerkt door Adil op 09-06-10 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:25

mmm paars is fijn, haal het geld maar weg bij hardwerkende mensen met gemiddeld een werkweek van boven de tig uur en ondernemers.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:26

sarabande schreef:
nicole3939 schreef:

Alleen die kan hij niet bekostigen
Het wordt vast paars dat is de enige manier om Wilders te omzeilen
Hoe kan je in hemelsnaam regeren met een man in wiens partij niemand iets te vertellen heeft

Wanneer nu de PVV buitengesloten wordt zou Nederland zich geen democratie meer mogen noemen...Nu PVV uitsluiten betekend geen gehoor geven aan de wil van het Nederlandse volk...Dat kan geen enkelen partij maken dus ik denk ook niet dat het gebeurd.

De PVV valt gewoon niet langer te negeren of te omzeilen... :n

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:26

nicole3939 schreef:

En hoe zou dát nou komen? |o
Hij schuift keer op keer alles af op massa immigratie, zonder concrete onderbouwing.
Hij IS de persoon welke het ALTIJD heeft over die immigranten. Natuurlijk staan er andere punten in, maar koekoek, waarom draait het bij hem dan zo verschrikkelijk om die Islam? Waar is die mee bekend geworden? Waarom hoor je hem bijna nooit over die andere punten? Omdat bijna alles moet zo blijven zoals het is, zodat dat lekker afgefinkt kan worden. Woppa, makkelijk toch?

Sorrie hoor, maar dat neem je toch niet werkelijk serieus hè? Dat bekrompen gedoe?

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:27

millennium schreef:
nicole3939 schreef:

En hoe zou dát nou komen? |o
Hij schuift keer op keer alles af op massa immigratie, zonder concrete onderbouwing.
Hij IS de persoon welke het ALTIJD heeft over die immigranten. Natuurlijk staan er andere punten in, maar koekoek, waarom draait het bij hem dan zo verschrikkelijk om die Islam? Waar is die mee bekend geworden? Waarom hoor je hem bijna nooit over die andere punten? Omdat bijna alles moet zo blijven zoals het is, zodat dat lekker afgefinkt kan worden. Woppa, makkelijk toch?

Sorrie hoor, maar dat neem je toch niet werkelijk serieus hè? Dat bekrompen gedoe?

Misschien omdat de media alleen Wilders met dit nieuws telkens naar buiten brengt?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:29

Hij roept zelf keer op keer 'minder Islam!'.. zojuist ook weer..

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:30

CtjeLief schreef:

En daarmee heeft de PVV ten grote dele dat bereikt wat ze nu bereikt hebben...Hartstikke slim, toch?

NicoleWHS

Wanneer nu de PVV buitengesloten wordt zou Nederland zich geen democratie meer mogen noemen...Nu PVV uitsluiten betekend geen gehoor geven aan de wil van het Nederlandse volk...Dat kan geen enkelen partij maken dus ik denk ook niet dat het gebeurd.

De PVV valt gewoon niet langer te negeren of te omzeilen...

Helemaal mee eens Adil.
He ik heb geeneens Wilders gestemd??

NicoleWHS

CtjeLief schreef:

Ja en wat heeft hij nog meer gezegd?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:32

Quote Adil:
"

De PVV valt gewoon niet langer te negeren of te omzeilen... :n"

Vergeet niet dat Wilders er zelf ook een hand in heeft of de formaties lukken of niet! Als ze zich net zo onmogelijk opstellen als bij de gemeenteraadsverkiezingen in Almere en Denhaag kunnen ze huilend in een hoekje gaan staan jammeren dat ze niet mee mogen spelen, maar een democratie is naast nemen óók geven.

edit: onjuiste quote
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 09-06-10 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:34

Adil18 schreef:

Da's met de SP ook gebeurt in 2006 hè..

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:35

Dat is ook waar M_I_R.
Het zal geven en nemen worden.

Het zullen zo en zo moeilijke formaties worden.
Laatst bijgewerkt door NicoleWHS op 09-06-10 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:36

Heino schreef:
Adil18 schreef:

Da's met de SP ook gebeurt in 2006 hè..

Wie zegt dat ik dat goed vind...? Overigens meende ik dat de SP toen niet zo groot was als de PVV nu, mar dat kan ik mis hebben...