Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:26

lesilla schreef:
shilady schreef:

over het balkon gooien
in een doos ofzo het hotel uit smokkelen ...

Camera beelden samen, en daarna joran met een doos uit het hotel zouden ook geen argwaan lokken :+
Of rollen plastiek, of liters ontstopper wat daar vast nog goed te verkrijgen is. Maar de geur is ook geen optie dan.

Oke dan ga ik voor de optie over het balkon gooien :+

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:28

Heerlijk, ik hou van praktische oplossingen, zoals ik ze op Bokt dagelijks voorbij zie komen :D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:28

IKbenEllen schreef:
Heerlijk, ik hou van praktische oplossingen, zoals ik ze op Bokt dagelijks voorbij zie komen :D

Joran had nog wat van mij kunnen leren *D

Avelienvd

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:30

Moet zeggen: als hij het idd gedaan heeft, ja dan mag hij van mij in zo'n peruaanse gevangenis.
Voor mij geldt grondrecht voor mensen die zich gedragen zoals verwacht wordt.
Dus mordenaars, verkrachters dergelijke mensen verspelen wat mij betreft alle rechten..
Direct naar de gevangenis en niet langs start...

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:30

odetteke schreef:
Wat ik heel opvallend vind is dat het meisje woensdag gevonden is en donderdag al begraven. In nederland zouden ze toch echt meer tijd hebben genomen voor onderzoeken voordat ze eht lichaam zouden vrijgeven.

Ik denk dat het onderzoek in een sneltreinvaart is gebeurd, want ze lag al drie dagen dood in die kamer, dus zal al aardig aan het ontbinden zijn geraakt. Dat zal zeker 1 van de grote redenen zijn geweest dat de begrafenis snel heeft plaatsgevonden!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:31

Horen we morgen, lijk in zuid Holland gevonden onder een balkon weten we ineens van wie het komt ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:31

Nessah schreef:
Zelfs Joran niet als hij schuldig bevonden moet worden ( want dat moet eerst! )..

Mja en dit vergeten mensen hier nogal

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:32

Brrr... je zal maar diegene zijn die het meisje heeft gevonden. Dat krijg je nooit meer van je netvlies.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:32

lesilla schreef:
Horen we morgen, lijk in zuid Holland gevonden onder een balkon weten we ineens van wie het komt ;)

:= hij is dan wel richting de buren geslingert

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:51

Angelita schreef:
*knip*
Ik heb het niet over een ''ziekte'' zoals de griep of aids, maar simpel gezegd: niet goed bij je hoofd zijn/een draadje los hebben. Dat kan komen doordat iemand zo geboren is, bepaalde ervaringen heeft gehad, noem maar op... Zulke mensen zijn vaak ook extreem intelligent overigens.

.

Ben het met je eens. Plus dat hij tot deze bizarre dingen als moord in staast is, normaal mens zou zoiets echt niet over zn hart kunnen verkrijgen.
Zou dat idd met inlevingsgevoel te maken hebben?

Om even in te haken op je laatste zin.. Ik ben heel benieuwd wat de waarheid is. Intelligente mensen kunnen doen alsof ze dom zijn, maar andersom is dat onmogelijk, en als hij vandaag of morgen met de echte waarheid naar boven komt over NH dan is er misschien niemand die hem nog gelooft na al zijn verhalen. Zo kun je het ook spelen :7

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:00

Georgette schreef:
Brrr... je zal maar diegene zijn die het meisje heeft gevonden. Dat krijg je nooit meer van je netvlies.

Dat lijkt me voor iedereen die een lijk vindt.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:10

Wat ik ook vreemd vind is dat dat meisje pas na een dag of 3 is gevonden.

In een hotel maken ze toch elke dag de kamers schoon?? :?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:12

Skessa_ schreef:
Wat ik ook vreemd vind is dat dat meisje pas na een dag of 3 is gevonden.

In een hotel maken ze toch elke dag de kamers schoon?? :?

nu je het zegt :=

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:14

en wat ik ook zo raar vind, is dat Joram helemaal hier niet was op dat tijdstip, want hij is ook gespot in ... weet ik veel wat voor land..

en ze horen idd elke dag de kamer schoon te maken..

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:16

over het algemeen kun je ook aangeven dat je niet wil dat ze je kamer schoonmaken. dmv zo'n deurhanger. niet zo raar dus!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:19

suus_ schreef:
Angelita schreef:
*knip*
Ik heb het niet over een ''ziekte'' zoals de griep of aids, maar simpel gezegd: niet goed bij je hoofd zijn/een draadje los hebben. Dat kan komen doordat iemand zo geboren is, bepaalde ervaringen heeft gehad, noem maar op... Zulke mensen zijn vaak ook extreem intelligent overigens.

.

Ben het met je eens. Plus dat hij tot deze bizarre dingen als moord in staast is, normaal mens zou zoiets echt niet over zn hart kunnen verkrijgen.
Zou dat idd met inlevingsgevoel te maken hebben?

Om even in te haken op je laatste zin.. Ik ben heel benieuwd wat de waarheid is. Intelligente mensen kunnen doen alsof ze dom zijn, maar andersom is dat onmogelijk, en als hij vandaag of morgen met de echte waarheid naar boven komt over NH dan is er misschien niemand die hem nog gelooft na al zijn verhalen. Zo kun je het ook spelen :7

Ik denk naast inlevingsvermogen ook met schuldgevoel. Het verwachtte schuldgevoel is vaak wat mensen tegen houdt zulke dingen te doen, want dan ben je jezelf er ook mee tot last (mensen zijn van nature nogal egoïstische wezens, verder niets mis mee), maar als je geen schuldgevoelens kunt voelen dan is die belemmering er niet. En dan zijn mensen heel gauw in staat tot zulke rare dingen.

Goed punt je laatste alinea. :j Doordat hij al die vreemde verhalen ophangt en zichzelf tegenspreekt is niets wat hij zegt nog geloofwaardig, het maakt hem wel verdacht maar je kunt hem daardoor eigenlijk nergens voor oppakken. Slim gespeelt van hem.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:30

suuzepuus schreef:
over het algemeen kun je ook aangeven dat je niet wil dat ze je kamer schoonmaken. dmv zo'n deurhanger. niet zo raar dus!

Inderdaad, ben benieuwd wanneer hij dit aangegeven heeft, of misschien hebben ze in peru geen kamermeisjes :+
Of hadden ze in het hotel wel weet van wie hij is en stuurde ze uit voorzorg niemand :+
Laatst bijgewerkt door lesilla op 04-06-10 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Maxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:30

Hij gaat nu in Peru toch de gevangenis in?
Maar hoorde dat je voor 500 (euro of dollar) een mobieltje krijgt, voor 1000 (euro/dollar) per maand je gewoon warm eten krijgt ipv gevangeniseten, en voor 5000 (euro/dollar) ze je helpen ontsnappen.. weet niet of dit waar is maar als dat zo is kan ie dus weer heel snel vrij zijn..

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 20:36

x_Maxime schreef:
Maar hoorde dat je voor 500 (euro of dollar) een mobieltje krijgt, voor 1000 (euro/dollar) per maand je gewoon warm eten krijgt ipv gevangeniseten, en voor 5000 (euro/dollar) ze je helpen ontsnappen.. weet niet of dit waar is maar als dat zo is kan ie dus weer heel snel vrij zijn..

Over dat vrij zijn weet ik niet, maar het is algemeen bekend dat wanneer je maar genoeg geld hebt in zulke gevangenissen, je ineens een hele hoop meer te zeggen hebt. Bewakers doen een hoop voor een extra zakcentje

gohyaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:29

Heb gister de reportage gezien "gevangen in het buitenland" op SBS,en dat ging toevallig over die gevangenis in Peru [Lima].
Nou dat is echt niet best als je daar zit.Ze vonden rattenstaart in hun eten,de kakkerlakken kropen s'morgens uit hun pyama,kakkerlakken in het eten,enz.Nee als Joran daar zit,ik ben bang dat hij het daar niet overleeft.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:38

als hij het idd gedaan heeft is het niet zo erg dat die daar mag zitten.
en wat gohya zegt: Nee als Joran daar zit,ik ben bang dat hij het daar niet overleeft.
is dan ook geen ramp, zo schakelt het kwaad zichzelf uit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 01:50

Sjonge wat een reacties hier weer...
Men is massaal voor schending van de mensenrechten blijkbaar... :n

En er wordt zo 'kritisch' gekeken naar de nederlandse gevangenissen, maar niet naar een simpel filmpje of info over een land?
Joran die lacht in het filmpje, dat zijn oude beelden.
Dat ze na 1 dag al begraven is, vind ik ook vreemd.. in Peru (Latijns Amerika) is het grootste deel (zo niet in principe iedereen) katholiek.

Nou ja, de hele heksenjacht die zich ontketend is vreselijk triest.
Ik hoop dat Joran een eerlijk proces krijgt, maar ik betwijfel het gezien de invloed van de vader van het slachtoffer.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 05:20

Recht dient te geschieden na gedegen onderzoek, welke schijn iemand ook tegen heeft.

Mij staan wat zaken hier in nederland nog sterk bij waarin bleek dat diegene die alle schijn tegen had en ook veroordeeld was toch onschuldig bleek te zijn.

Ik neem in deze dus geen standpunt in omdat ik over te weinig feitenkennis beschik.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 06:35

x_Maxime schreef:

nee dat is echt niet zo, allemaal onzin!
De gevangenissen zijn daar geen pretje, je zit met 20 mensen op een kamertje van misschien 5x5 en je hebt alleen wat stoeltjes staan dat is het.

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 07:14

Bij het lezen van alles over Joran moet ik steeds maar aan de moeder/familie van Nathalee denken...Wat zal er toch door zo'n moeder heen gaan? Misschien wel hoop, omdat hij misschien nu toch veroordeeld wordt, ook al is het dan voor de moord op een ander... hoop, omdat hij misschien zal vertellen waar Nathalee ligt (ik ga ervan uit dat hij te maken heeft bij haar dood of in ieder geval bij de verdwijning van haar lichaam).
Ik denk ook zeker dat de vader van Joran destijds meer wist, evt heeft geholpen bij het verdwijnen van het lichaam van Nathalee (mocht er destijds in het zomerhuisje eerst geen huiszoeking worden gedaan omdat de een of andere hoge pief van de rechtbank net op dat moment aanwezig was toen de politie aan de deur kwam..?).
Ik hoop echt dat Joran nu veroordeeld wordt.. en ik blijf maar denken aan de familie van Nathalee... hoe moet het zijn dat je niet weet wat er met je kind gebeurd is.. dat je geen afscheid dmv begrafenis oid hebt kunnen nemen...
nee, ik hoop dat alles nu op tafel komt....