Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sieltjuh schreef:KoudbloedKim schreef:En toch ben ik wel heel benieuwd waarom die ene man een draaiende camera/telefoon in zijn zak had en hem gelijk pakte toen het begon.
Kom je toch niet achter..
In het Youtube filmpje staat er dat hij hem aanzette, omdat er wel eens vaker iets is gebeurd.
Waarschijnlijk om "sensatie" vast te leggen, mocht het gebeuren. Was alles normaal verlopen, dan had w.s. nooit iemand geweten dat hij heeft gefilmd
Polly_ schreef:Maar toch vind ik het vreemd.. Net wanneer je een bruiloft gaat filmen, in de hoop dat er iemand op de jurk van de bruid gaat staan, en ze in d't nakie staat.. Zo zie ik het tenminste.
Polly_ schreef:Robynn schreef:Ik vind trouwens vooral die moeder (in paniek) met die huilende kids om haar heen, heel heftig om te zien...
dat vond ik ook heel sneu ja.. Maar ik zou het zelf niet fijn vinden, in zo'n toestand gefilmd worden en als maar weer zo op tv worden uitgezonden.
Robynn schreef:Ik vind trouwens vooral die moeder (in paniek) met die huilende kids om haar heen, heel heftig om te zien...
Ukkiee schreef:Robynn schreef:Ik vind trouwens vooral die moeder (in paniek) met die huilende kids om haar heen, heel heftig om te zien...
Er zijn wel meer mensen waarbij je echt de paniek in hun ogen ziet, ook heel heftig. Heb dat laatst nog zelf meegemaakt bij een dodelijk auto-ongeluk waar ik met de scooter langs reed, iedereen rende in paniek rond, zelfs de hulpdiensten (politie, brandweer) leken in paniek. Dat is dan toch ook wel even schrikken.
Change_ schreef:Gooien.. liet vallen.. In de koffer zaten persoonlijke spullen.. Ik denk idd dat je een aanslag kunt plegen met een potlood en een gum
Ilsje87 schreef:Polly_ schreef:En toch ben ik wel heel benieuwd waarom die ene man een draaiende camera/telefoon in zijn zak had en hem gelijk pakte toen het begon.
Dit vond ik ook heel raar. En ook omdat iedereen weg loopt en hij erop gaat..
Jacimatho schreef:Om precies die reden waarom wij met z'n allen op zijn linkje klikken. Hij heeft " het " moment gefilmd en beleeft zijn 15 minutes of fame.
Je kan erop afgeven, maar ik vind het goed dat het op film staat. Zo kunnen er geen misverstanden ontstaan over de toedracht.
Change_ schreef:Ukkie het zou kunnen.. Maar denk als die zijn potlood eenmaal uit zijn koffertje heeft gehaald, is iedereen hem al gepeerd is.
Buiten dat is het buiten gewoon asociaal maar ik verwacht niet dat hij op dat moment wel helemaal zuiver was.
KoudbloedKim schreef:En toch ben ik wel heel benieuwd waarom die ene man een draaiende camera/telefoon in zijn zak had en hem gelijk pakte toen het begon.