Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Dat zeg ik ook nietMaar denk je dat je een deel van de problemen rondom criminaliteit en Marrokanen oplost met uitzetten, immigratiestop en moskeeën bouwverbod???
En denk je dat er de voorstellen als immigratiestop, en uitzetten er überhaupt door komen in de kamer?
En denk je niet dat het een goede reden heeft dat andere partijen weinig tot niets waarmaken? Misschien omdat je dit soort problemen nou eenmaal niet 1-2-3 oplost?
Electra63 schreef:Als iedereen nu even de visie van de PVV gaat lezen, dan kunnen we morgen verder praten, hoe dat allemaal dan gerealiseerd moet worden en waar dat allemaal van betaald moet worden?
Want dat is mijn grootste probleem met de PVV
Elco schreef:Het probleem ligt ook bij de ouders thuis durven ze niets uit te halen maar owee als ze buiten komen dan is de straat hun domein..Ze krijgen totaal geen opvoeding van huis uit..Ze leren geen respect voor vrouwen te hebben ze nemen niets aan van een vrouw..Ze willen hier wonen ( profiteren )maar willen niet de nederlandse nationaliteit aannemen en hun paspoort inruilen voor een nederlandse en dus ook niet integreren..Ze vinden het normaal om meisjes en vrouwen voor alles en nog wat uit te schelden zodat deze niet meer naar school durven of over straat durven te lopen..Vertel mij dan eens waarom je dat niet ziet met Turkse mensen.? Omdat deze wel een goede opvoeding krijgen en ze wel respect bij gebracht wordt en deze jongens op straat ook aangesproken worden op hun gedrag door oudere turken en daar naar luisteren uit respect..Daar mogen de Marokkanen een voorbeeld aan nemen..
Heino schreef:Dat zeg ik ook nietMaar denk je dat je een deel van de problemen rondom criminaliteit en Marrokanen oplost met uitzetten, immigratiestop en moskeeën bouwverbod???
En denk je dat er de voorstellen als immigratiestop, en uitzetten er überhaupt door komen in de kamer?
En denk je niet dat het een goede reden heeft dat andere partijen weinig tot niets waarmaken? Misschien omdat je dit soort problemen nou eenmaal niet 1-2-3 oplost?
Elco schreef:@ Heino je aanstaande beroep zegt wel genoeg en je leeftijd..
Je woont in Den Haag toch.? Nou ik ben daar ook zeer regelmatig te vinden en ik kan je toch hele andere verhalen vertellen...Maar ach we doen gewoon onze oogjes toe en doen net of ze zoooooooo zielig zijn slechte jeugd bla bla..Keep Dreaming..!!!! Ik hoop dat je op een goede dag je oogjes opent..
Elco schreef:Krips: Wat heeft de politiek van het softe beleid geleerd..??
Onassa schreef:Gelijk heb je....denk alleen niet dat er wat mee gebeurt helaas.
Onassa schreef:Heino schreef:Geen idee maar niet geschoten is altijd misIk ga er sowieso niet inhoudelijk op in want dat kan niet eens
Daar heb je gelijk in.