Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik denk dat wij door de Russen van de troon gestoten zijn met betrekking tot de irritantste vakantiegangers
liedje89 schreef:@yamcha: ik vind niet dat je toeristen moet vergelijken met mensen die hier wonen. Ik verwacht van een toerist ook niet dat hij nederlands leert, van een immigrant wel.
(Hoewel een toerist natuurlijk ook een burka zou kunnen dragen).
Yamcha schreef:Daar durf ik aan twijfelen.
Als ik in Oostenrijk ben, kan ik de Nederlanders al van mijlen zien aankomen.....
HUn manier van kleden (veelal onverzorgd) maar vooral het geschreeuw en gegil..... hun kinderen die werkelijk óveral patat willen, met mayo natuurlijk..... zich niet aanpassen aan de etenstijden, nope, er moet om 6 uur gegeten worden.....
Sorry, daar eten ze om half acht, 't is niet anders....
Nederlanders passen zich écht niet aan in het buitenland.
jameyskatje schreef:de koran kan je niet opzich nemen. wij moslims hebben meerdere bronnen die niet zonder elkaar kunnen
Blue_Eyes schreef:Klaasje schreef:Ik ben tegen
Mooie onderbouwde reactie wel
Blue_Eyes schreef:Wat het aanpassingsvermogen van Nederlanders betreft: niet alleen als toerist zijn Nederlanders onaangepast. In Canada en Australie (favoriete emigratielanden van rond de jaren 50) zijn complete Nederlandse 'enclaves' met Nederlandse winkels, Nederlandse kerken en Sinterklaasvieringen. Dus maak je geen illusies...
Blue_Eyes schreef:Wat het aanpassingsvermogen van Nederlanders betreft: niet alleen als toerist zijn Nederlanders onaangepast. In Canada en Australie (favoriete emigratielanden van rond de jaren 50) zijn complete Nederlandse 'enclaves' met Nederlandse winkels, Nederlandse kerken en Sinterklaasvieringen. Dus maak je geen illusies...
xxappiexx schreef:Ik vind het niet zo verkeerd als de burka afgeschaft wordt in Nederland. Je kunt die mensen niet herkennen, zien er allemaal hetzelfde uit. Hoofddoekjes heb ik niet echt problemen mee, maar een burka vind ik te ver gaan. Als je je niet aan wilt passen moet je in het land blijven waar je je niet aan hoeft te passen.
Als ik op vakantie ga pas ik me ook aan, geen blote armen/benen geen bikini e.d. dat zien ze liever niet en dan doe ik dat ook niet. Ik vind dat het dan ook omgekeerd geld, helemaal als iemand hier komt wonen. Dan moeten ze het hier in Nederland op onze manier doen.