Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ik bedoelde niet eens haar borsten, maar met name haar kop, die lijkt helemaal niet meer op het origineel.
Echwel schreef:sarabande schreef:Ik bedoelde niet eens haar borsten, maar met name haar kop, die lijkt helemaal niet meer op het origineel.
Ik neem aan dat je haar gezicht bedoelt, kop vind ik wel erg denigerend om over een medemens te zeggen.
Het is altijd zo makkelijk oordelen over mensen die je niet kent..
Erger nog veroordelen.
Miska schreef:Ja, jammer dat we zo voor de gek gehouden worden en dingen ingeprent krijgen die totaal geen inhoud hebben!
Miska schreef:Ja, jammer dat we zo voor de gek gehouden worden en dingen ingeprent krijgen die totaal geen inhoud hebben!
Echwel schreef:Miska schreef:Ja, jammer dat we zo voor de gek gehouden worden en dingen ingeprent krijgen die totaal geen inhoud hebben!
Zo moet je dat niet zien, mensen willen dat nou eenmaal en door de huidige techniek is het mogelijk.
Ieder mens wil gewoon belazerd worden, is het niet zo dan wel met foto's van eten in de Allerhande enz, die zijn ook zo bewerkt en toch kijken we er naar en proberen we het zelf
Ach en voor geld is alles te koop
Angelita schreef:Miska: Denk je niet dat plastische chirurgie en photoshop bij de ''realiteit'' horen? Het is niet natuurlijk, maar het hoort er tegenwoordig gewoon bij zeg maar. Make-up is ook niet 'de realiteit'.
En dat tieners er anorexia van krijgen ligt imo meer aan het zelfbeeld dan aan het feit dat er mooie vrouwen op covers van blaadjes staan (gephotoshopt of niet). Dat zou betekenen dat mooie meisjes ook niet meer over straat mogen, want stel je voor dat een ander meisje er anorexia van krijgt. Nogal overdreven maar het principe is hetzelfde.Om dergelijke dingen te voorkomen moet je het imo bij het meisje zelf zoeken, ipv de media.
Miska schreef:Uiteraard moet de tiener er zelf vatbaar voor zijn, maar dat wordt je op deze manier wel als je er bijna mee dood gegooid wordt.