16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:41

theo maassen zakt zo wel erg in populariteit.
Wat een zak zeg, het ging hem volgens mij alleen maar om het afkraken.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:41

Echwel schreef:
Dat bedoel ik dus, wat heeft een vrouw van 80 tussen haar borsten wat een vrouw van 18 niet heeft.
Haar navel.

:')

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:43

Echwel schreef:
Dat bedoel ik dus, wat heeft een vrouw van 80 tussen haar borsten wat een vrouw van 18 niet heeft.
Haar navel.

Er is toch ook zo'n mopje:
Schat wat heb je na je facelift een leuk kuiltje in je kin gekregen...
Kuiltje? Kuiltje? Nee joh, dat is m'n navel. :+

Skingraphx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:43

Zit hier nog steeds een beetje te balen dat mijn man's colum niet in de december editie stond :D

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:44

Echtpaar dat 70 jaar getrouwd is en waarvan zij denkt hem te verrassen door naakt op bed te gaan liggen.
hij komt binnen zonder bril en zegt, "schat ik weet niet wat je aan hebt, maar het moet nodig gestreken'."

Miska

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:45

:')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 21:45

Skingraphx schreef:
Zit hier nog steeds een beetje te balen dat mijn man's colum niet in de december editie stond :D

Je man schrijft voor Playboy?
Wat een leuke job! :)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:48

[quote="Echwel"]Nou na mijn 40ste zijn mijn borsten ook groter geworden hoor, plotseling zat mijn navel ertussen :D
/quote]

Nou moet ik nog 40 worden (over een maand of 10), maar de mijne zijn kleiner geworden na mijn 30e. :o
Echt waar. Voordeel is wel dat ze niet hangen, nee, ik vind ze echt bij me passen en hebben ook voortreffelijk dienst gedaan toen ik een kind kreeg. :D
Ik heb na mijn zwangerschap een andere verbranding gekregen. Niet dat ik voor die tijd wat voller was, nee, helemaal niet, maar nu kan ik pas echt eten wat ik wil zonder veel aan te komen. Dat had ik voorheen niet, hoor. :D

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:00

Ik bedoelde niet eens haar borsten, maar met name haar kop, die lijkt helemaal niet meer op het origineel.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:01

Nou, ze is ook helemaal bewerkt, hoor, dat lijkt me wel duidelijk. :D

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:04

Dames voel ik hier nu afgunst .. :D

En dan nog als ze bewerkt is .. ook jonge modelen worden bijgewerkt ...

Lang leve de mode en sex industrie :+ niets is wat het lijkt ... :D

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:04

xxriiannee schreef:
VonDutch schreef:
Inderdaad, ze ziet er super goed voor haar leeftijd uit vind ik.

Dat ze er heel goed uit ziet, ben ik helemaal mee eens.
Maar moet je daarom nou naakt gaan poseren?

Waarom op je 20ste wel en op je 60ste niet?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:05

sarabande schreef:
Ik bedoelde niet eens haar borsten, maar met name haar kop, die lijkt helemaal niet meer op het origineel.

Ik neem aan dat je haar gezicht bedoelt, kop vind ik wel erg denigerend om over een medemens te zeggen.
Het is altijd zo makkelijk oordelen over mensen die je niet kent..
Erger nog veroordelen.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:06

Echwel schreef:
sarabande schreef:

Ik neem aan dat je haar gezicht bedoelt, kop vind ik wel erg denigerend om over een medemens te zeggen.
Het is altijd zo makkelijk oordelen over mensen die je niet kent..
Erger nog veroordelen.

Joh :+
Laatst bijgewerkt door elllis op 10-12-09 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:06

Drama!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:11

elllis schreef:
Dames voel ik hier nu afgunst .. :D

En dan nog als ze bewerkt is .. ook jonge modelen worden bijgewerkt ...

Lang leve de mode en sex industrie :+ niets is wat het lijkt ... :D

Dat hoef je mij niet te vertellen, hoor. ;)
Heb jaren in de muziek- en TV bizz gewerkt. :D

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:13

Ja, jammer dat we zo voor de gek gehouden worden en dingen ingeprent krijgen die totaal geen inhoud hebben! ;)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:14

Miska schreef:
Ja, jammer dat we zo voor de gek gehouden worden en dingen ingeprent krijgen die totaal geen inhoud hebben! ;)

Zo moet je dat niet zien, mensen willen dat nou eenmaal en door de huidige techniek is het mogelijk.
Ieder mens wil gewoon belazerd worden, is het niet zo dan wel met foto's van eten in de Allerhande enz, die zijn ook zo bewerkt en toch kijken we er naar en proberen we het zelf

Ach en voor geld is alles te koop

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:15

Miska schreef:

Tjonge wat een frustraties.
Patricia heeft zelf meerdere keren gezegd dat er aan haar gezicht wel degelijk wat gedaan is, dit was in hun progamma "the adams family" ook heel duidelijk te volgen.
Ze heeft haar borsten verkleind en dan zal het heus ook wel netjes omhoog gewerkt zijn.

Neemt niet weg dat ze verder een figuurtje heeft waar menig vrouw over droomt, zeker op die leeftijd.

En alles wat in de bladen komt wordt geshopt, ook de jonge meiden, dus om daar nu ineens moeilijk over te gaan doen?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:19

Echwel schreef:
Miska schreef:

Zo moet je dat niet zien, mensen willen dat nou eenmaal en door de huidige techniek is het mogelijk.
Ieder mens wil gewoon belazerd worden, is het niet zo dan wel met foto's van eten in de Allerhande enz, die zijn ook zo bewerkt en toch kijken we er naar en proberen we het zelf

Ach en voor geld is alles te koop

Ja, dat is ergens wel zo, maar hoe kun je dan nog de realteit van de illusie onderscheiden?
Dan is het toch niet raar dat mensen er vreemde ideeën aan over houden.
Tieners met annorexia bijvoorbeeld.
En maar in therapie om ze van het tegendeel te overtuigen dat het allemaal nep is, maar toch worden we er overal mee overspoeld...
Negatieve zelfbeelden die aan de media gekoppeld worden.
Het zou andersom moeten zijn vind ik.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:24

Miska: Denk je niet dat plastische chirurgie en photoshop bij de ''realiteit'' horen? Het is niet natuurlijk, maar het hoort er tegenwoordig gewoon bij zeg maar. Make-up is ook niet 'de realiteit'.

En dat tieners er anorexia van krijgen ligt imo meer aan het zelfbeeld dan aan het feit dat er mooie vrouwen op covers van blaadjes staan (gephotoshopt of niet). Dat zou betekenen dat mooie meisjes ook niet meer over straat mogen, want stel je voor dat een ander meisje er anorexia van krijgt. Nogal overdreven maar het principe is hetzelfde.
Om dergelijke dingen te voorkomen moet je het imo bij het meisje zelf zoeken, ipv de media.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:30

Theo Theo wat zet je jezelf toch te kakken... erg flauw.
Ik vind dat wanneer je op die leeftijd nog zo'n lijf hebt, plastische chirurgie of niet, je nog best in zo'n blad kunt, ik bedoel zolang daar vraag naar is ? waarom niet.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:31

Angelita schreef:
Miska: Denk je niet dat plastische chirurgie en photoshop bij de ''realiteit'' horen? Het is niet natuurlijk, maar het hoort er tegenwoordig gewoon bij zeg maar. Make-up is ook niet 'de realiteit'.

En dat tieners er anorexia van krijgen ligt imo meer aan het zelfbeeld dan aan het feit dat er mooie vrouwen op covers van blaadjes staan (gephotoshopt of niet). Dat zou betekenen dat mooie meisjes ook niet meer over straat mogen, want stel je voor dat een ander meisje er anorexia van krijgt. Nogal overdreven maar het principe is hetzelfde.Om dergelijke dingen te voorkomen moet je het imo bij het meisje zelf zoeken, ipv de media.

Dat blijkt, maar dat neemt niet weg dat het 'gezond' is, want dat is het niet. :n
Dikgedrukte vind ik nogal een rare vergelijking, want de media-hype heeft meer invloed op een tienermeisje dan iemand die over straat loopt.
Het is toch een feit dat de media een te grote invloed heeft op het zelfbeeld van tieners?
Uiteraard moet de tiener er zelf vatbaar voor zijn, maar dat wordt je op deze manier wel als je er bijna mee dood gegooid wordt.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:35

Miska schreef:
Uiteraard moet de tiener er zelf vatbaar voor zijn, maar dat wordt je op deze manier wel als je er bijna mee dood gegooid wordt.

Dit topic gaat over Patricia en denk niet dat tieners daardoor beïnvloed worden.
Dat er een groep tieners rondloopt die opkijken naar zogenaamde bekende mensen was 30 jaar terug ook al het geval en toen werden foto's ook al bewerkt.
Als er nu meer tieners vatbaar zijn zegt dat m.i. meer over de opvoeding en de tieners zelf dan over de media.

Mensen die illusie niet van de werkelijkheid kunnen onderscheiden hebben dringend hulp nodig, als je tegenwoordig nog niet weet dat alles geshopt wordt heb je wel onder een enorme steen geleefd.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:40

Patricia, naaktheid, media-hype en je mening daarover!
En imo staat dat allemaal met elkaar in verbinding over het feit dat sex verkoopt en mensen misleid.
Ook al weet je dat het nep is, zijn tieners erg beïnvloedbaar door impulsen van buitenaf en of je dan meteen hulp nodig hebt, omdat je een vertekend beeld heb binnengekregen, zal ik inderdaad niet ontkennen, maar ietsje minder mag best wel.
Dat scheelt een hoop therapie!