Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Anders maken we er hier even een topic van wie het hardst kan schelden op christenen? Hallo hee! Doe normaal!
xx_Horsiex schreef:Blue_Eyes schreef:Anders maken we er hier even een topic van wie het hardst kan schelden op christenen? Hallo hee! Doe normaal!
Alsjeblieft, niet zo aangesproken voelen he, als er iemand ooit eens commentaar op de christen heeft is het gelijk mis maar zelf trekken deze gelovige ook de mond open.. Maar daar mag je niks over zeggen?
Laika schreef:Mirandaatje, je had predikant moeten worden, dan alle gelovigen overtuigen dat het is zoals jij het ziet. Dat zou een hele berg ergernis en oorlogen voorkomen. Maar helaas is het niet de realiteit, maar in dit geval "slechts" jouw visie.
Blue_Eyes schreef:Iedereen komt iedere keer weer terug op die paar priesters die kinderen hebben misbruikt... Waarom? Beetje flauw... want ook iedereen weet dat dat niet goedgekeurd wordt door de meeste christenen.
moeshie schreef:Maar, waarom zijn er dan zoveel hoog geplaatste priesters die betrapt werden, en nooit gestraft? En, het mag dan wel -gelukkig- een minderheid zijn, het aantal misbruiken nog altijd echt heel hoog!
En ik vind dat er teveel christenen zijn die dit gewoon laten gebeuren, ze zijn er wel tegen, maar wordt amper iets aan gedaan. Ik ben niet tegen religie an sich, het geeft steun en comfort aan wie dat nodig heeft, maar de instituties zijn hypocriet as hell!
Blue_Eyes schreef:Iedereen komt iedere keer weer terug op die paar priesters die kinderen hebben misbruikt... Waarom? Beetje flauw... want ook iedereen weet dat dat niet goedgekeurd wordt door de meeste christenen.
xx_Horsiex schreef:Blue_Eyes schreef:Iedereen komt iedere keer weer terug op die paar priesters die kinderen hebben misbruikt... Waarom? Beetje flauw... want ook iedereen weet dat dat niet goedgekeurd wordt door de meeste christenen.
Daar kots ik echt van. DIT MOET NOOIT GOEDGEKEURD WORDEN! Een paar priesters maar, oh wat maakt het ook uit he? Bah, misselijke reactie is dit.
xx_Horsiex schreef:Blue_Eyes schreef:Iedereen komt iedere keer weer terug op die paar priesters die kinderen hebben misbruikt... Waarom? Beetje flauw... want ook iedereen weet dat dat niet goedgekeurd wordt door de meeste christenen.
Daar kots ik echt van. DIT MOET NOOIT GOEDGEKEURD WORDEN! Een paar priesters maar, oh wat maakt het ook uit he? Bah, misselijke reactie is dit.