Nu ben ik redelijk bourgondisch belijnd, maar ik voel toch echt het bot gelijk onder de huid zitten daar... Dus 2 cm diep... dan heb je wel écht een behoorlijke plaat voor je hasses
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chocotof schreef:Één van mijn tattoo's heb ik nu bijna een week en die ziet er ook nog 'nep' uit. Maar dit komt puur door het insmeren met een zalfje en omdat de tattoo nog niet genezen is. Hij is nog super zwart maar dit vervaagt na een tijdje weer.

: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =GIC2BGSD8
Ik ben er zeker van dat ze helemaal geen inbreng had.........
Zo perfect tatoeëren (kwa rechtheid van de lijnen bedoel ik dus) kan écht niet tenzij je "slachtoffer" meewerkt. Mannen die zo'n meiske een paar uur muisstil kunnen doen liggen kan ik wel gebruiken als de smid komt voor mijn pony. Hijs wel wat zwaarder maar als ze hem goed stil houden is het met twintig minuutjes voorbij.Citaat:Alleen: die verkrachting kan je nog verbergen voor de buitenwereld. Een tatoeage in je gezicht ziet iedereen. Altijd en overal.'
Het vergelijken met een verkrachting kán niet, dat is zonder dat het slachtoffer het wil, die slachtoffers worden wel wat anders aangepakt dan dit meisje. Volgens de wet zijn het slagen en verwondingen maar ik vind het niet te vergelijken. Ze lag daar, ze heeft het laten doen, de lijnen zijn dusdanig recht dat het betekent dat ze volledig stil heeft gelegen. Dus ze zal niet zo hard terug gevochten hebben als het gemiddelde slachtoffer dat verkracht word. (als ze niet eerst KO geslagen worden tenminste)