Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 12:56

* voelt aan voorhoofd *

Nu ben ik redelijk bourgondisch belijnd, maar ik voel toch echt het bot gelijk onder de huid zitten daar... Dus 2 cm diep... dan heb je wel écht een behoorlijke plaat voor je hasses ;-)

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:00

Chocotof schreef:
Één van mijn tattoo's heb ik nu bijna een week en die ziet er ook nog 'nep' uit. Maar dit komt puur door het insmeren met een zalfje en omdat de tattoo nog niet genezen is. Hij is nog super zwart maar dit vervaagt na een tijdje weer.

Met nep bedoel ik dat hij er te nat uitziet voor een echte tattoo.
Dat is wel een typische henna eigenschap.[/quote]

ik zal even ter vergelijking mijn tattoo laten zien die ook net gezet was
niet lachen zijn ook sterren haha
ziet er ook niet ''echt'' uit
het enige dat je ziet is dat mijn hand wat dik is maar geen echt rode rand ofzo
en dat is er ook niet gekomen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-646C6TEP.jpg
Laatst bijgewerkt door Zappa op 19-06-09 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:02

vet :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:02

Dat ziet er lang niet zo nat en "korrelig" uit als de tattoo's van dit meisje. Die van jou ligt er niet op hoewel hij ook gezwollen is.

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:06

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:07

mmmm heb net de zomer draait door even bekeken
maar nu weet ik het echt niet meer

Ik vind de reactie van opa ook een beetje te echt

Ik weet het niet meer hoor alhoewel ik nog steeds neig naar dat ik geloof dat ze echt zijn

vooral na de bovenste henna foto's te bekeken hebben
dat ligt er nog dikker op dan de ''tattoo's'' van dit meisje

Wat je niet goed ziet op mijn foto maar wat wel te zien was gewoon
Mijn tattoo lag er ook heel dik op
het was net een laag erbovenop vooral toen hij begon te helen het was heel bobbelig door de korst
Laatst bijgewerkt door Zappa op 19-06-09 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:08

Mijn tattoo die echt nog maar net gezet was, toen was mijn huid wel rood en nu, zo'n 5 dagen later, zie je daar niets meer van :-)

http://tattoostars.be/images/pics/DSC04512-800.jpg

Ik vind het van verre niet lijken op de tattoo van dit meisje, echt zo heel raar van structuur die sterren.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:11

Hetw ordt nu echt lachen hoor. 2cm? Dan zit je door je neusvleugels heen hoor en op je voorhoofd en slaap zit je dan in bot...

Ligt het aan mij of is het op de foto's van het meisje een beetje vreemd dat de huid ertussen uit "bolletjes" bestaat? Oftwel computertekening? Dit kan tegenwoordig ook op film.

Het blijft dat er ongetwijfeld geld aan wordt verdient (al zegt ze:"ik doe het niet voor het geld").

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:13

Ik denk dat het nat eerder komt door de cremes die er op gesmeerd worden om te onderhouden...Ik weet het niet mee zeker want het is ene hele tijd terug dat ik het laast henna heb gehad, maar volgens mij kon ik de korsten er toch een stuk beter vanaf krabben...dan zag je toch stukken die weggevallen zijn, zeker als je zo overheen veegt met allerlei zalfjes en handen...

Nu ja als het toch henna is zullen we het vlug genoeg weten hé. "Ik voelde geen pijn en ben in slaap gevallen, kom ik er een week later toch niet achter dat het henna was zeker!"

Zou het ook niet kunnen zijn door slecht tattoowerk? De bekensde tattoeërder van het land, Bertje, heeft het ook al gezien en die zegt dat het dat is, en ziet helemaal niet dat het nep is. Lijkt me toch dat een expert zoiets onmiddellijk moet zien?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:14

Lusitana: ha, maar hij had haar ook een neuspiercing gezet, als het gat er dan toch zat, vond ie dat ie er evengoed wel wat door kon steken, maar die heeft ze er maar uitgehaald voor haar vader die zag. Ze gaat er idd bakken met geld mee verdienen en of de tattoo echt is of niet weet ik niet, maar het verhaal is zo nep als het maar kan zijn.

xkatleentjex: Eh tja, iedereen kan zich vergissen maar normaal horen ze het wel te zien ja, maar ik ken Bertje niet? :=

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:14

pretletter17 schreef:
redelijk bourgondisch belijnd

beetje offtopic, maar ik vind dit prachtig verwoord :D

Janiniie

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:17

Waarschijnlijk.. Wilde ze het wel, tot paps het zag, toen vond ze het niet meer leuk, want papa werd boos geef je tog een ander de schuld!

groetjes Nina

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:17

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:20

:oo beweerd die kerel nu serieus dat een verkrachting "minder erg is" dan een gezichtstattoo? :oo Slaag moest hij krijgen voor die uitspraak :o

verder vind ik het nogal grappig... Alle tattoo-artiesten springen er boven op. Whoppa, weer een concurent minder :D

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:20

Heb nog eens even goed gekeken op de zomer draait door
maar de tattoo op mijn rug zag er na een paar dagen ook zo uit
en die is idd heel slecht gezet
Ik had daar na een paar dagen ook hele rare bobbelige korsten bovenop liggen
Nu kan mijn huid er sowieso niet zo goed tegen plus slecht getattoeerd .....

Ik blijf erbij dat ik dit geloof en wat ik denk dat er gebeurt is (een paar pagina;s terug al een heel verhaal geschreven ga ik niet weer doen haha)
en haar reactie als ze denkt dat de camera uit (de zomer draait door) is staaft mijn gedachte alleen maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:22

Ik kan me in zekere zin de vergelijking wel voorstellen met een verkrachting. Dit is dan weliswaar niet seksueel, maar daarom absoluut niet minder erg. Die man heeft dingen met haar lichaam gedaan waarvoor zij geen toestemming heeft gegeven.

Dit er even vanuitgaande dat het verhaal van het meisje klopt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:24

Rock: ze wilde sowieso die gezichtstattoo en het hele verhaal klopt van geen kanten. Hij heeft een getuige dat het meiske de hele tijd wakker was en dat ze het in eerste instantie mooi vond tot vaders binnen kwam. IMO hebben de ander artiesten dan ten eerste hem niet zo te veroordelen want de meeste zijn zelf heus niet zo principieel als ze beweren te zijn. En ten tweede vind ik het echt niet kunnen om te gaan beweren dat een gezichtstattoo erger is dan een verkrachting. Een verkrachting is zowel fysiek als mentaal een hele klap, het feit dat niemand het ziet, maakt het des te erger want niemand begrijpt het als die persoon het moeilijk heeft maar er niet over durft spreken enz. Die gezichtstattoo ziet iedereen en iedereen snapt meteen wat er mis is. Als ik mag kiezen, weet ik toch wel waar ik voor ga.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:25

Het blijft een zeer ongeremde persoonlijke mening van die Bertje. Hij vind gezichtstattoos niet mooi, dus reageert hij nou niet bepaald neutraal.

Lees trouwens daarnaast ook eens: 'Kimberley is fantastische reclame voor mijn zaak'
Dat zei ik meteen al.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:26

hier koos ze tenminst nog dééls zelf voor,
verkrachting is mijn ogen zeer zekers wel erger!
En het is onwijs kwetsend om zoiets te zeggen, vooral
als je dat als kerel ( vermoedelijk ) niet zelf hebt meegemaakt..
Dus, beter als ie daar niet over praat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:27

Ik schrijf ook 'ervanuitgaande dat ze de waarheid spreekt'.

Dat ze daadwerkelijk de waarheid spreekt betwijfel ik ten zeerste.

Maar als het waar is dat ze zelf geen inbreng had, dan vind ik het wel degelijk te vergelijken met een verkrachting.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:29

Ik zie Bertje nergens zeggen dat een verkrachting minder erg is, volgens mij maak jij dat er alleen van. Hij zegt gewoon wat een feit is, dat iemand verkracht is zie je niet aan de buitenkant, iemand met een gezichtstattoo zie je wel. Maar dat interpreteer je zoals je zelf wil, ik interpreteer het gewoon als dat het beide verschikkelijk is om mee te maken.

En hij reageert inderdaad niet neutraal, maar ik had wel verwacht dat hij met zijn decenia ervaring in een oogopslag zou kunnen zeggen als dit onmogelijk een tattoo kon zijn.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:29

Ze wilde een gezichtstattoo en heeft het nu ook over verwijderen van een deel, niet van alles...
En wat is dan het verschil? Ik vind dit persoonlijk mooier (omdat het mooi een gezichtshelft is) dan als ze de helft laat weghalen, maar ja, wie ben ik?

Maar het is dus niet iets waar zde zelf niet in ingestemd heeft, en dus geenszin te vergelijken met iets als verkrachtig of wat dan ook dat tegen de zin is gebeurd. Er is duidelijk overleg geweest dit geeft ze ook zelf nog aan.
Ze was alleen achteraf niet blij met het resultaat en met name op het moment dat vader er bij kwam....
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 19-06-09 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:31

Juist, ze hebben haar met vijf man vast genomen en haar op die tafel gelegd, en ze heeft dusdanig hard tegengesparteld dat er 56 perfecte sterren op haar gezicht staan :\ Ik ben er zeker van dat ze helemaal geen inbreng had......... :) Zo perfect tatoeëren (kwa rechtheid van de lijnen bedoel ik dus) kan écht niet tenzij je "slachtoffer" meewerkt. Mannen die zo'n meiske een paar uur muisstil kunnen doen liggen kan ik wel gebruiken als de smid komt voor mijn pony. Hijs wel wat zwaarder maar als ze hem goed stil houden is het met twintig minuutjes voorbij.

Katleen
Citaat:
Alleen: die verkrachting kan je nog verbergen voor de buitenwereld. Een tatoeage in je gezicht ziet iedereen. Altijd en overal.'

Kortom: die tattoo is eigenlijk erger want dat ziet men, die verkrachting, ach dat ben toch alleen jij die daar mee zit? ;) Het vergelijken met een verkrachting kán niet, dat is zonder dat het slachtoffer het wil, die slachtoffers worden wel wat anders aangepakt dan dit meisje. Volgens de wet zijn het slagen en verwondingen maar ik vind het niet te vergelijken. Ze lag daar, ze heeft het laten doen, de lijnen zijn dusdanig recht dat het betekent dat ze volledig stil heeft gelegen. Dus ze zal niet zo hard terug gevochten hebben als het gemiddelde slachtoffer dat verkracht word. (als ze niet eerst KO geslagen worden tenminste)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 19-06-09 13:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:33

Ach wat weet zo'n vent daar nou van. Die wilde alleen aanduiden dat het wel verschrikkelijk moet zijn. Maar hij wast even het feit weg dat ze zelf een gezichtstattoo wilde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:36

Ik ga er puur even vanuit dat haar verhaal klopt, en dat ze zelf dus geen weet had van wat er gebeurde. Ondertussen werden er dingen met haar lichaam gedaan die ze zelf niet wilde...

Niet alle slachtoffers van verkrachting of misbruik liggen te spartelen. Sommigen zijn gedrogeerd, sommigen te bang om tegenstand te bieden, en sommigen hebben op het moment zelf niet door wat er aan de gang is.

Een verkrachting blijft je altijd bij, maar met begeleiding kan je leren omgaan met de gevoelens die je daarover hebt en het een plekje geven waardoor het steeds minder prominent aanwezig is in je leven.

Deze tattoo is voor altijd prominent aanwezig in haar leven.