Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:00

tsja ik vind het ook maar vreemd hoor.. zit denk ik ook meer achter..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:00

Maar als de vries niet met zijn bevindingen naar de politie wilt. Wat is het nu dan van dit?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 12:02

Journalistiek.
Tenminste, dat zei hij gisteren Ja

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:06

Peter zijn ego is te groot...impulsief Joran bellen en van zich laten horen..domme actie..beter in de waan kunnen laten, je ego opzij kunnen zetten en het verder uit te werken.
Nee, peter wilde enkelt aan het publiek laten zien waar Joran zich deze dag mee bezig houd en blijf bij het 'pesten' ..want peter wist dondersgoed dat hier (nog) niets aan gedaan kon worden en hem alleen maar in de nek wilt hijgen..snap dat die gefrustreerd is dat Joran nog niet is opgepakt en vastzit..zo'n zaak als je daar dag in dag uit mee bezig bent grijpt je, raak je emotioneel bij betrokken of je nou wilt of niet..maar hij ziet het imo niet realistisch meer.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 12:07

Speciaal voor Katiavl Tong uitsteken

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:09

Hij wilt laten zien wat voor jongen Joran is aan iedereen, hij wilt mensen ervoor "waarschuwen".
Misschien omdat vorige keer niet iedereen hem geloofde.

Dat zijn iig Peter zijn woorden. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:12

Downhill schreef:
Zijn werkgever gaat hier ook mee akkoord of zegt ie dat ie gewoon op "vakantie" gaat?
Maar dan ziet zijn werkgever die jongen zijn giegel dus nu op tv!
Hoe reageert zo'n werkgever dan?

Met een ontslag hopelijk, zulke gasten wil je toch niet in dienst hebben? Liegen tegen criminelen om interessant gevonden te worden, kom nou toch.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:15

Nou hij kan beter het publiek mensen waarschuwen voor ander soort criminelen..ok, klinkt heel gek wat ik hier zei, maar zie Joran niet als een gevaarlijk persoon..als Natalee is overleden zoals hij aangaf, komt dat niet voort uit moord..lijk wegwerken, sja, das beroerd en ziek en zwaar niet ok, maar dat maakt Joran nog niet gevaarlijk..
en de vrouwen in Thailand waarschuwen wilde hij ook niet bereiken met deze aflevering, want die weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn, alom bekend, alles voor het geld...dus wie wilde hij waarschuwen, hij zit immers niet hier en iedereen kent hem al..hij maakt hem alleen maar interessant voor jonge labiele grietjes, kijk maar naar die Cales..heeft notabene meegewerkt aan de uitzending als 1 van natalee haar vriendinnen zijnde..wist dondersgoed waar de zaak over ging en toch met Joran meegaan, of iig Joran met haar mee laten gaan, zelfs na een waarschuwing van haar vriendinnen..zulke mensen hoef je imo dan niet eens meer te waarschuwen, ze vind het maar wat interessant.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:15

Volledig met Amy eens. Alleen het laatste zinnetje niet.
Peter R is wel degelijk realistisch bezig. Hij is ook met zaken bezig die allang voorbereidend zijn op een vervolg.

Het meest frusterende is, vind ik.

Die k*tjoch heeft mij een veels te koele en rustige uitstraling. Als jij je groot of slim voelt, voel je je sterk en ga je inderdaad dat gedrag tonen. Hij voelt zich ook sterk omdat ie "denkt" dat zijn pappie hem ook onvoorwaardelijk steunt.

Maar als je NIET schuldig bent aan de verdwijning van Nathalee bijvoorbeeld, dan haalt een onschuldig mens alle middelen uit de kast, desnoods schreeuwend, dat je NIET schuldig bent. Dit heeft hij via zijn advocaten gedaan. Maar wat ie dan in de auto verteld en ook zijn gedrag ziet, is het voor mij: SCHULDIG.
Schuldig niet met voorbedachte rade maar wel met het achterlaten van iemand waarvan hij (lichamelijk) toont dat Nathalee ver van de wereld was.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:18

Die 'snuggere' jongen he, wat ik eerder al zei, heb je gezien hoe hij znblikje openmaakte, hij kreeg dat lipje niet eens omgetrokken (en dat handelt zogenaam din vrouwen?!)..hield overal zn mond en liet die Steven hetw oord doen..sufferd eerste klas.

Downhill, wat deze aflevering betreft vind ik hem juist niet realistisch meer bezig..je zag zijn frustratie overal doorschemeren (wat ik overgens heel goed begrijp)..maar die uitzending was nog niet nodig geweest..Joran al zich nu wel inhouden.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:18

Narcisme..

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:21

Amy77 schreef:
Die 'snuggere' jongen he, wat ik eerder al zei, heb je gezien hoe hij znblikje openmaakte, hij kreeg dat lipje niet eens omgetrokken (en dat handelt zogenaam din vrouwen?!)..hield overal zn mond en liet die Steven hetw oord doen..sufferd eerste klas.

Downhill, wat deze aflevering betreft vind ik hem juist niet realistisch meer bezig..je zag zijn frustratie overal doorschemeren (wat ik overgens heel goed begrijp)..maar die uitzending was nog niet nodig geweest..Joran al zich nu wel inhouden.

Huilen van het lachen ROFL
Inderdaad. Wat een detail!
Ik vroeg mij dat ook al af.
Kan dat stukje film niet nog even getoond worden.
Alleen DAAROM zou je al twijfelen om met hem vrouwenhandel te doen.
Het open peuteren van een blikje (misschien dat lipje opzij zetten) deed ie verdomd lang en klunzig over.....
En er zat iemand naast hem!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:24

Amy77 schreef:
Narcisme..

Dat denk ik ook, zou me persoonlijk niet verbazen als joran een schoolvoorbeeld is van een cluster B.
Maar dat is wel puur giswerk van mijn kant toe, dus niet al te serieus nemen. Knipoog

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:28

Ik snap niet dat iedereen nog steeds zo kan zeuren over Peter en dat hij het niet goed heeft gedaan!
Joran is erbij! Klaar!
Ik hoop gewoon dat hij in een of andere gevangenis in Thailand teecht komt, omdat die veeel erger zijn dan die van Nederland!
Dat schrikt Joran niet af de gevangenis in Nederland!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:37

Wat is cluster B?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:42

Ilzas schreef:
Wat is cluster B?

De persoonlijkheidsstoornissen volgens de DSM-IV-TR1

Cluster A
Paranoïde persoonlijkheidsstoornis
Schizoïde persoonlijkheidsstoornis
Schizotypische persoonlijkheidsstoornis

Cluster B
Theatrale persoonlijkheidsstoornis
Citaat:
stoornis met als kenmerken egocentriciteit, overdreven dramatiek, vragen van aandacht, onredelijke woede-uitbarstingen, veel maar oppervlakkige relaties

Narcistische persoonlijkheidsstoornis
Citaat:
stoornis met als kenmerken grootheidsfantasieën over succes en macht, gebrekkig vermogen zich in anderen in te leven, misbruik maken van anderen, overdreven aandacht vragen en overgevoeligheid voor het oordeel van anderen

Antisociale persoonlijkheidsstoornis
Citaat:
op volwassen leeftijd voorkomend diepgaand patroon van gebrek aan achting voor en schending van de rechten van anderen

Borderline persoonlijkheidsstoornis

Cluster C
Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis
Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis
Obsessief-compulsieve persoonlijkheidsstoornis

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:46

Thanks.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:23

Kayla schreef:
Overigens heeft Peter R. dit uiteraard alleen uit eigen belang gedaan, maar ik heb geen medelijden met Joran, die jongen mag wel eens nagekeken worden door een psychiater, daar zit minstens een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis in Nors opkijken .

Cluster B idd Ja

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:26

Die vent zouden ze moeten castreren met een bot en veroest mes, (heel langzaam) en hem dan in de thaise gevangenis stoppen! Extreme duivel wat een klojoo! serieus hij ziet vrouwen niet als een mens, maar gewoon als een ding, zonder gevoel,

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:28

@Katia, wat verstaan we onder: Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis? Want Joran is wel degelijk afhankelijk van zijn pappie...... Lachen

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:30

Downhill schreef:
@Katia, wat verstaan we onder: Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis? Want Joran is wel degelijk afhankelijk van zijn pappie...... Lachen

Dat is heel wat anders, iemand met een afhankelijke persoonlijkheidsstoornis is erg afhankelijk van bijvoorbeeld zijn of haar partner en bang om verlaten te worden. Er zijn specifieke criteria voor (zoals voor alle psychiatrische aandoeningen).

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:33

Downhill schreef:

Daar word meer bedoeld dat je een onderdanig (eigenlijk een verkeerd woord) persoon bent die niet kan functioneren zonder de andere persoon, je kan zelf geen beslissingen maken en je mist zelfvertrouwen.

Kayla leg het beter uit Bloos Afgod

Joran is meer afhankelijk van zijn papa door slechte opvoeding in een verwensituatie? Is er ooit iets over zijn opvoeding bekend gemaakt?

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:35

Kayla schreef:
Downhill schreef:

Dat is heel wat anders, iemand met een afhankelijke persoonlijkheidsstoornis is erg afhankelijk van bijvoorbeeld zijn of haar partner en bang om verlaten te worden. Er zijn specifieke criteria voor (zoals voor alle psychiatrische aandoeningen).

Oke.
Maar Joran kan niet zonder zijn pappie.
Zijn pappie doet en betaald veel. Ondersteunt hem (zoals ook te zien is in de uitzending) en pappie heeft op Aruba veel zaakjes opgeknapt bij het Openbaar Ministerie.

Hij is dus erg afhankelijk van pappie Lachen

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:37

katiavl schreef:
Downhill schreef:

Daar word meer bedoeld dat je een onderdanig (eigenlijk een verkeerd woord) persoon bent die niet kan functioneren zonder de andere persoon, je kan zelf geen beslissingen maken en je mist zelfvertrouwen.

Kayla leg het beter uit Bloos Afgod

Joran is meer afhankelijk van zijn papa door slechte opvoeding in een verwensituatie? Is er ooit iets over zijn opvoeding bekend gemaakt?

Ik snap het (een beetje) dankjewel.

Nee wat zijn daden betreft is ie behoorlijk zelfstandig, inderdaad.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:39

Downhill schreef:
Oke.
Maar Joran kan niet zonder zijn pappie.
Zijn pappie doet en betaald veel. Ondersteunt hem (zoals ook te zien is in de uitzending) en pappie heeft op Aruba veel zaakjes opgeknapt bij het Openbaar Ministerie.

Hij is dus erg afhankelijk van pappie Lachen

Ongetwijfeld, maar dat valt niet onder een afhankelijke persoonlijkheidsstoornis volgens DSM-IV, dan ben je vooral emotioneel afhankelijk en heb je een diepgaande en buitensporige behoefte om verzorgd te worden wat leidt tot vastklampend gedrag en angst in de steek te worden gelaten. Ik heb zo'n idee dat dat bij Joran niet zo speelt Knipoog .