Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Het is wel de Telegraaf die het brengt... Ik wacht even op een bron die het door een iets minder sensatiebeluste bril bekijkt.
Diesel54 schreef:Andere bronnen hebben geen interesse in dit soort berichten vermoed ik. Weinig serieus te noemen...
MISTRAL94 schreef:manie schreef:Kom op zeg.
Als je als familie weet dat deze radio uitzending zoveel teweeg brengt, dan laat je wel iemand (of zelf) bevestigen dat het waar is....
Dan wil je toch niet dat er zoveel over gespeculeerd wordt!
Dat ze dat op dag 1 nog niet doen kan ik me voorstellen, maar we zijn inmiddels enige tijd verder.
Alsof je daar als familie op zit te wachten, dan heb je wel andere dingen aan je hoofd.
Miracle_ schreef:Inderdaad, die familie zit dan echt niet te wachten op een hoopje pers voor de deur, (die allemaal irritante en pijnlijke vragen stellen) terwijl ze net hun 19-jarige zoon zijn verloren aan de (vind ik) meest gruwelijke ziekte.
Karin schreef:Het is wel de Telegraaf die het brengt... Ik wacht even op een bron die het door een iets minder sensatiebeluste bril bekijkt.
pastel schreef:Miracle_ schreef:Inderdaad, die familie zit dan echt niet te wachten op een hoopje pers voor de deur, (die allemaal irritante en pijnlijke vragen stellen) terwijl ze net hun 19-jarige zoon zijn verloren aan de (vind ik) meest gruwelijke ziekte.
En het is wel toegestaan 2 DJ's van hun stuk te brengen en ze vervolgens in het ongewisse te laten?
nicole_wijh schreef:En jullie maar denken dat dit echt waswat een ziek persoon is deze Ceriel van E.
nicole_wijh schreef:Gisteren is het al in de media geweest, en vandaag via Internet, dat het zou gaan om een grote grap. (lees mijn artikel)
Nouks schreef:nicole_wijh schreef:Gisteren is het al in de media geweest, en vandaag via Internet, dat het zou gaan om een grote grap. (lees mijn artikel)
Echter blijven het stuk voor stuk bronnen welke ik niet direct als de meest betrouwbare en serieuze aan zou wijzen. Het wachten is wat mij betreft dus op een betrouwbaar medium dat met feiten in plaats van vermoedens op de proppen komt.
nicole_wijh schreef:Ik denk dat we dan kunnen wachten tot we een ons wegen....
(ik geloof dus helemaal niets van dit verhaal...zoals ik al eerder alles hebt toegelicht waarom niet).
inc-nieuws schreef:Otto euthanasie bij 3FM zeer waarschijnlijk een hoax (grap)
Citaat:Volgens enkele oplettende lezers op internet zou het gaan om een ene Ceriel van Egdom die ook het bekende Python trauma telefoontje heeft gepleegd. Dit omdat hij ook de cover van Coldplay Viva la Vida op zijn blog heeft staan. Ceriel van Egdom een 29 jarige jongen is bekend met het voor de grap uitbuiten van slechte situaties. Het is nog niet bekend of hij ook daadwerklijk het bewuste telefoontje heeft geplaatst.
ko van dijk schreef:RTL Boulevard heeft zo goed als zeker Otto ontmaskerd.
Citaat:Indien de ontmaskering klopt heeft Ceriel geschiedenis geschreven maar of hij daar trots op mag zijn is de vraag.