Electra63 schreef:pien_2010 schreef:Eens Electra.
Wilders roept ook op, om (linkse) Burgemeesters te ontslaan.
Ik vind het heel gevaarlijk, dat politieke leiders dit soort oproepen doen.
Eens, ik schrok er ook van.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libra76 schreef:Electra63 schreef:Wilders roept ook op, om (linkse) Burgemeesters te ontslaan.
Ik vind het heel gevaarlijk, dat politieke leiders dit soort oproepen doen.
Eens, ik schrok er ook van.
nps schreef:Libra76 schreef:Eens, ik schrok er ook van.
Het verbaast mij helemaal niks. Het is het zelfde riedeltje wat Trump nu kan uitrollen in Amerika uit het playbook voor autoctrats . Iedereen die tegen mij of mijn retoriek is ontslaan. Beginnend bij rechters. Ik denk alleen maar keer op keer, weet toch waar je op stemt, lieve medeburger.
pien_2010 schreef:Wilde omzicht dan een districten stelsel? Heb je daar een link van want dat is me blijkbaar volledig ontgaan.
pien_2010 schreef:Hahahahaha Isolde. Ik heb een Tristan gekregen als kind. Dus ze kunnen samen zo de opera uitvoeren met hun echte namen. Grappig.
Dan moet je het houden op het huidige kiesstelsel want dan telt iedere stem en wordt dus iedereen evenredig vertegenwoordigd..Dat is het meest eerlijke.
Roodvos schreef:karuna schreef:Wanneer ben je links? Welke partijen mag je steunen en welke zijn verboden dan? Gewoon bah brrr
De logica is, dat alles wat minder rechts is dan "jij" dus links is.
Dus vanuit het oogpunt van de PVV(-stemmer) is de VVD links.
Electra63 schreef:Hebben we Wilders trouwens al gehoord over de aanslag in Liverpool. Normaal is hij de 1e, maar nee, het is geen moslim/vluchteling, dus is er geen eer aan te halen.
pien_2010 schreef:Ik heb liever een grote VVD als een grote PVV of nog erger dat de "afvalligen" naar FvD overgaan.
prompter schreef:Gideon van FvD stond ook weer even in de picture:
https://www.ad.nl/politiek/weer-gedonde ... ~a207b896/
Onnavolgbaar toch.
Electra63 schreef:pien_2010 schreef:Ik heb liever een grote VVD als een grote PVV of nog erger dat de "afvalligen" naar FvD overgaan.
Natuurlijk, ik ook.
Ik ben alleen geen fan van Yesilgoz.
Is toch typisch, dat alle coalitiepartijen altijd (zwaar) verlies lijden en de VVD niet (Behalve misschien de laatste keer een beetje verlies).
Ik zag bij de peilingen NSC en BBB allebei nog maar 2 zetels. De meeste kiezers terug naar het CDA, de bloedgroep van Omtzicht en vanoudsher de boerenpartij.
Electra63 schreef:Roodvos schreef:De logica is, dat alles wat minder rechts is dan "jij" dus links is.
Dus vanuit het oogpunt van de PVV(-stemmer) is de VVD links.
Maar dat klopt toch niet?
PVV is voor Henk en Ingrid, de gewone man. Rechts is sowieso niet voor de belangen van de gewone man.
Of wordt bedoeld, rechts op het gebied van migratie ?