Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Die zijn nu ook al de pineut, de middenklasse en alles daaronder.
Loretta schreef:Benieuwd of Wilders voet bij stuk houd en de boel laat klappen.
prompter schreef:Ik vind dat je Hugo de Jonge totaal niet kunt vergelijken met Geert Wilders. Compleet andere stijl van communiceren en uitvoeren.
pien_2010 schreef:Het is toch raar dat hij de minister op asielbeleid heeft en dan nog de schuld bij anderen gaan leggen.
Bizar of wellicht heel slim...en ook te maken met de Navo top natuurlijk want extra eisen voor defensie daar kan hij dan ook zijn lijstje bij leggen.
nps schreef:Ik vind het zo bijzonder. Hij heef zelf een minister op asiel zitten, zijn partij zat zélf bij de onderhandelingen, en nu zegt hij - hier heb ik niet voor getekend. Eh, jawel dus, want ook de PVV heeft de handtekening onder het hoofdlijnen akkoord gezegd.
Ik ben benieuwd in hoeverre zijn achterban dit (nog) geloofd.
Ik zit een stukje persconferentie te bekijken, met een paar zeer goede en kritische vragen van journalisten (zoals: gooi je niet je eigen minister voor de bus? Want zij heeft de juridische wetgeving niet weten rond te maken?). Geen antwoord. In eva werd terecht gezegd - de journalistiek is eigenlijk opgetrommeld voor een reclamespotje van GW ipv een persconferentie.
Shadow0 schreef:Ik zou wel wat grensbewakers rond zijn inkomstenstroom willen zien. En dan kijken welke invloed er allemaal uit het buitenland komt. Daar zou vast nog wel eea aan te handhaven zijn.
pien_2010 schreef:dems75 schreef:Wierd Duk is van het pad af....die kraamt zo ontzettend veel onzin uit dat het bijna zielig is
Helaas is dat niet onschuldig. De groep die niet deugd of anders moet wordt groter en groter. Nu dus ook en publiek de rechters. Dat is een gevaarlijke ontwikkeling.
Electra63 schreef:pien_2010 schreef:Eens Electra.
Wilders roept ook op, om (linkse) Burgemeesters te ontslaan.
Ik vind het heel gevaarlijk, dat politieke leiders dit soort oproepen doen.