pien_2010 schreef:Hahahaha die Belgische bramen van jou Pandora.
Het is net een oerwoud

Maar wel heerlijke vruchtjes in de zomer en de paarden helpen ook regelmatig met wat bijsnoeien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche schreef:Nee, dat kunnen ze niet. Dat is een tijdelijke behuizing.
purny schreef:Avalanche schreef:Nee, dat kunnen ze niet. Dat is een tijdelijke behuizing.
Dan komt het nadat ze over 20 jaar terug gaan weer leeg te staan.
Want het zal dan wel weer uitlopen.
Het is iedere keer weer een wonder dat de kosten voor iets uit de klauwen lopen en hoger zijn dan berekend.
Misschien moeten de heren maar eens een rekenles nemen.
purny schreef:Avalanche schreef:Nee, dat kunnen ze niet. Dat is een tijdelijke behuizing.
Dan komt het nadat ze over 20 jaar terug gaan weer leeg te staan.
Want het zal dan wel weer uitlopen.
Het is iedere keer weer een wonder dat de kosten voor iets uit de klauwen lopen en hoger zijn dan berekend.
Misschien moeten de heren maar eens een rekenles nemen.
Janneke2 schreef:... we kennen Wilders langer dan vandaag en
(afgezien van rechts stemmen, mensen bedriegen en moslimhaat verspreiden)
... is de man wispelturig.
Dus vandaag heeft hij ingestemd met 'geen premier worden' (wat eigenlijk toch al niet kon)
maar morgen heeft hij zich wellicht bedacht.
pien_2010 schreef:Ik vind Wilders zich erg schappelijk opstellen tijdens deze hele formatie.
Gezien het verleden weet ik niet wat ik er van moet denken. Maar puur objectief is het duidelijk dat hij echt in het kabinet wil nu en daar veel voor laat vallen.
Is het de stilte voor de storm?
Ik weet het echt niet.
Avalanche schreef:De wens van stemgerechtigden wordt altijd gerespecteerd. Het vormen van een coalitie is een uiterst democratisch iets. Het is alleen niet zo simpel dat we stemmen tellen en daaruit een kabinet vormen, op basis van cijfers.
De regering zal ook overeenstemming moeten bereiken wat betreft plannen en beleid, anders is het land niet bestuurbaar.
prompter schreef:Locale politiek: momenteel dient in Den Haag de hoger beroepzaak van het OM tegen Richard de Mos. Ik ben benieuwd wat daar uit komt. Persoonlijk geloof ik niet dat hij dingen bewust verkeerd deed, maar het was wel op het randje.
prompter schreef:Locale politiek: momenteel dient in Den Haag de hoger beroepzaak van het OM tegen Richard de Mos. Ik ben benieuwd wat daar uit komt. Persoonlijk geloof ik niet dat hij dingen bewust verkeerd deed, maar het was wel op het randje.