Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sassy4barrel schreef:Plus is er veel meer bebouwd gebied en het risico veel groter is als iemand niet goed kan schieten dat het dan mis gaat
SusanH schreef:Vossen worden wel snel geschoten. Heb ooit op de camping bij de buren 1 avond een vos richting de kippen zien gaan. Avond erop kwam ie weer, en meteen een harde knal. Daarna niet meer gezien. Was ook maar 1 schot voor nodig. Lijkt me trouwens wel sterk als een kogel 4 km ver kan gaan. Ik ben diverse keren mee geweest op jacht, en heb dat echt nog nooit gehoord.
Elisa2 schreef:Bedankt voor de uitleg Supertje, vraagje: Als de moederlijn hond is en de vaderlijn wolf..dan is dus de uitkomst hond?
Zou dat ook nog meespelen in de uitslagen van Bij12?
Sassy4barrel schreef:Elisa2 schreef:Bedankt voor de uitleg Supertje, vraagje: Als de moederlijn hond is en de vaderlijn wolf..dan is dus de uitkomst hond?
Zou dat ook nog meespelen in de uitslagen van Bij12?
dat is eigenlijk best wel onzin , ik heb een wolfhond als ik het DNA naar embark stuur voor 160 euro dacht ik ; dan kunnen ze me precies vertellen hoeveel procent wolf, hoeveel procent herder en hoeveel procent jack russel en wat nog meer er in zit volgens mij op de 5 of 10 % nauwkeurig. Zelfs als je hond coyote en wolf dna heeft kunnen ze dat tegenwoordig uit elkaar houden. Terwijl die dna markers veel op elkaar lijken (veel meer als hond en wolf)
mysa schreef:Bedankt voor de info over Zweden.
Kwam net de nieuwe cartoon van Fokke en Sukke tegen.![]()
[ Afbeelding ]
mysa schreef:Bedankt voor de info over Zweden.
Kwam net de nieuwe cartoon van Fokke en Sukke tegen.![]()
[ Afbeelding ]
Citaat:24 december 2024/Dronten/Flevoland
Zichtmelding 3 wolven
Tekst melder:
Vandaag bijna een wolf onder de auto en meerdere gezien op de Elburgerweg N309 ter hoogte van Kaaswinkel A P van Wees
Het waren er 3, 2 liepen in de berm.