Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PowerReiner schreef:O ik wist niet dat ze meerderen in een kist deden. Op zich ook wel logisch gezien er veel "delen" zullen zijn.
Wat erg zeg. En wat moet het naar zijn voor de mensen die hard aan het werk zijn om te identificeren.
Kentaro schreef:Iedereen zijn gedachte hoor!!
Toch vraag ik me af of er meerdere personen in 1 kist gaanZe hebben het steeds op het nieuws echt over zoveel lichamen...
Kentaro schreef:Iedereen zijn gedachte hoor!!
Toch vraag ik me af of er meerdere personen in 1 kist gaanZe hebben het steeds op het nieuws echt over zoveel lichamen...
manie schreef:Bizar dat je hier niet mag noemen dat het verlies van een dier ook heel erg is...
Persoonlijk heb ik niks met kinderen, maar ik ga dan toch ook niet zeggen dat een dergelijk verlies niet zo erg is!
Verder wederom ergenis over de traagheid van de NL overheid, Australië, Maleisie, OVSE vragen zich inmiddels hardop af waar NL blijft.
Zij zijn er gewoon en worden ook niet overhoop geschoten.
manie schreef:Bizar dat je hier niet mag noemen dat het verlies van een dier ook heel erg is...
Persoonlijk heb ik niks met kinderen, maar ik ga dan toch ook niet zeggen dat een dergelijk verlies niet zo erg is!
quartel schreef:manie schreef:Bizar dat je hier niet mag noemen dat het verlies van een dier ook heel erg is...
Verder wederom ergenis over de traagheid van de NL overheid, Australië, Maleisie, OVSE vragen zich inmiddels hardop af waar NL blijft.
Zij zijn er gewoon en worden ook niet overhoop geschoten.
Misschien moet je even beter lezen......zoals jij het nu zegt staat het namelijk helemaal nergens.
Ik ga er hierna ook verder niet meer over in duscussie
Kentaro schreef:Zou er daar niet een 'voorselectie' gedaan zijn?? Er waren daar ook forensisch onderzoekers!?
Sammie schreef:Shiloh schreef:Bovendien kan ik me best voorstellen dat ze meerdere kleine mensen of kinderen bij elkaar leggen?
Nee een heel lichaam krijgt een kist. Losse delen van meerdere mensen kunnen in 1 kist gaan
quartel schreef:Hoe ze het doen, doen ze het.
Als ze maar hier komen......allemaal