Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fargo schreef:Ik betwijfel of de lichamen nog in zo'n goede staat zullen zijn dat ze dat aan willen raken..
gohya schreef:Kentaro schreef:Nu niet. Ze gaan niet voor het beveiligen, maar voor het helpen zoeken!
Het leger wat er dit weekend heen gaat is flink bewapend.
Ze beschermen de onderzoekers en de Marechaussee.
Kentaro schreef:Nu niet. Ze gaan niet voor het beveiligen, maar voor het helpen zoeken!
fargo schreef:MoonWencke schreef:@Fargo: wat snap je niet? Ja, ze zou gezien zijn op foto's, maar het gezin vraagt zich af of hun hond ook geborgen is en wat er nu mee gaat gebeuren.
Ik las het eigenlijk alsof ze zich afvroegen of de hond gevonden was eigenlijk en dat is duidelijk want hij was op foto's te zien. Inderdaad kan ik me wel voorstellen dat ze willen weten wat er nu met de hond gebeurt.
gohya schreef:Het is vrijdag vandaag,dus weekend. Het leger gaat er vandaag al heen geloof ik.
Shiloh schreef:fargo">>>>>>
[quote="MoonWencke schreef:@Fargo: wat snap je niet? Ja, ze zou gezien zijn op foto's, maar het gezin vraagt zich af of hun hond ook geborgen is en wat er nu mee gaat gebeuren.
Ik las het eigenlijk alsof ze zich afvroegen of de hond gevonden was eigenlijk en dat is duidelijk want hij was op foto's te zien. Inderdaad kan ik me wel voorstellen dat ze willen weten wat er nu met de hond gebeurt.[/quote>>>>
Zijn er foto's van meerdere honden te zien geweest dan, want ik weet er maar eentje en dat is duidelijk een herder.
quartel schreef:Kentaro schreef:Nu niet. Ze gaan niet voor het beveiligen, maar voor het helpen zoeken!
Zoeken naar wat??
Er is toch al lang tijd genoeg overheen gegaan om alle bewijzen te verwijderen??
Er hadden direct mensen moeten zijn.......om alles af te sluiten dat niemand er meer bij kon.
Onmogelijk dat weet ik ook maar ik zie niet zo goed meer in wat er nu nog gevonden zou kunnen worden aan keihard bewijs.
Ik mag hopen dat alle lichamen nu dan eindelijk geborgen zijn.
En wat de honden betreft.....
Tuurlijk wil je je dier niet zo verliezen, liever nog overleeft jouw dier jou.
Maar laten we eerlijk zijn.......die honden wegen toch echt niet op tegen het verlies van drie kinderen hoor.
Als mijn hond daarbij was geweest had ik alleen maar kunnen denken......god zij dank is mijn gezin nog compleet.
chelle_dora schreef:gohya schreef:
Link staat 1 pagina terug.
Ah, was de televaag dus dat neem ik altijd met een korreltje zout, of twee, vandaar.
quartel schreef:Tuurlijk wil je je dier niet zo verliezen, liever nog overleeft jouw dier jou.
Maar laten we eerlijk zijn.......die honden wegen toch echt niet op tegen het verlies van drie kinderen hoor.
Als mijn hond daarbij was geweest had ik alleen maar kunnen denken......god zij dank is mijn gezin nog compleet.
fargo schreef:gohya schreef:Het is vrijdag vandaag,dus weekend. Het leger gaat er vandaag al heen geloof ik.
Er staat nu dat de marechaussee vanavond vertrekken - het leger sturen is nog niet zonder discussie vlgs mij
http://nos.nl/artikel/679074-marechauss ... avond.html
Verder positief vind ik dat een krant in rusland foto's heeft geplaatst en Vergeef ons Nederland erboven heeft gezet
http://nos.nl/artikel/679090-russische- ... -mh17.html