Maar ik had veel en veel meer last van de internationale studenten waar ze de flats mee vol drukten want die betaalden 2x zoveel huur… en het was sociale woningbouw.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Ik denk dat daar juist de spreidingswet goed tegen kan helpen. Stop ze allemaal op een grote hoop in ter Apel en het gaat helemaal mis.
Maar een beetje hier en een beetje daar geeft minder overlast, omdat er dan maar weinig zijn.
Hier ook geen AZC overigens. Wel heel veel Oekraïeners.
MarlindeRooz schreef:Er zijn ook zaken die niet opgenomen worden in die cijfers die ook heel vervelend zijn.
_chou schreef:Gnome schreef:Er is nu een debat gaande. Vind Paternotte erg sterk en Van Baarle niet. Gaat helemaal niet in op de argumenten die Paternotte aanhaalt.
Ik heb hem ook opstaan naast het studeren en ik ergerde mij ook aan Van Baarle. Luisterde inderdaad totaal niet naar wat Paternotte zei.
CharleyT schreef:@ gnome:
Waar bemoei je mee? Ik reageerde niet op jou toch? Echt zo'n overbodige reactie.
Geloof me, Marlinde Rooz is zeer wel in staat om zelf iets te vinden van mijn reactie.
Gnome schreef:CharleyT schreef:@ gnome:
Waar bemoei je mee? Ik reageerde niet op jou toch? Echt zo'n overbodige reactie.
Geloof me, Marlinde Rooz is zeer wel in staat om zelf iets te vinden van mijn reactie.
Wauw![]()
Je zit hier op een openbaar discussieforum waar nog zeer recent in geopperd is om het gewoon netjes te houden. Reacties zoals die van jou en die hierboven, verpesten de sfeer en zijn echt onnodig.
Dus nogmaals, stel je vraag gewoon op een normale toon. Kleine moeite.
CharleyT schreef:MarlindeRooz schreef:Er zijn ook zaken die niet opgenomen worden in die cijfers die ook heel vervelend zijn.
Oh ja joh, vertel eens over welke 'zaken' je het hebt.
Electra63 schreef:Not in my backyard, zoals velen denken.
Zelfs Mona Keijzer heeft er persoonlijk voor gezorgd dat er geen kleinschalige opvang voor ouderen in haar buurt werd geopend.
Niemand wil opvang voor daklozen, verslaafden, vluchtelingen enz. in hun buurt, maar hoe moet het probleem van doorstroom/opvang dan opgelost worden?

Cer schreef:Dat is denk het lastige eraan, want zeker, als er niks mis gaat, en er leuke mensen wonen, dan is er niks aan de hand.
maar als de opvang er eenmaal zit en het gaat niet goed, dan lijkt er verder niet veel aan te doen voor de bewoners. Het is niet dat er dan een oplossing ligt.
Misschien als dat zo zou zijn, dat mensen het eerder een kans geven met het idee dat als het niet werkt, dat er dan een oplossing is. Maar goed, of dat haalbaar is..