Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:Maartje1990 schreef:Volgens mij ginf de OP toch echt over dat ze dacht dat trump geen president zou worden.
Klopt dus een moderator moet dit veranderd hebben want dit kan zij niet zelf doen na zo'n lange tijd.
Er stond iets in van "wie denkt ook dat Trump geen president wordt".
8nnemiek schreef:Waaw, ik wist niet dat het wat corona betreft zo slecht gaat in Amerika. Je hoort er hier nauwelijks nog iets over, dus dan ga je er vanuit dat ook daar het aantal corona doden dalen. Niet dus..
pien_2010 schreef:Trump's aanhangers doneren nog steeds massaal in de kas van de Republikeinen. Echt gigantisch en Trump maakt zich al op voor over 4 jaar.
Dus opportunistische motieven zullen zeker meespelen. Je slacht nu eenmaal niet de kip met de gouden eieren.
bigone schreef:Karl, ik hoop toch zo dat dit het gevolg is, dan zien de republikeinen alle macht verdwijnen door het volgen van een idiote leider die op dit moment alleen voor eigen gewin gaat ipv voor de inwoners van Amerika.
Er word aan alle kanten gewaarschuwd dat de donaties voor 80% in Trump zijn privepotje gaan en maar 20 % voor de rechtszaken zijn. Ik snapte zijn verzet helemaal in het begin van de verkiezingen gezien zijn karakter maar hij is nu helemaal kierewiet. Bespreken dat zijn kinderen niet vervolgd worden, gratie geven aan misdadigers en het ergste, tijdens de grootste humanitaire ramp in de geschiedenis de bevolking in de kou laten staan.
Karl66 schreef:Het is gewoon een verschrikkelijk slechte president. Maar de politiek in de VS is al heel lang kapot. Daardoor kan een maffiabaas als Trump naar boven komen drijven.
Hij doet mij altijd denken aan de bruiloftsscene uit The Godfather, als mensen voor gunsten bij Don Corleone komen en hij vraagt wat ze voor hem gedaan hebben.
pien_2010 schreef:https://www.hln.be/buitenland/coronavir ... ~aa9e2519/
Heftig verhaal datmet name de Republikeinse staten zo hard getroffen zijn door het virus