Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Een peiling over het vertrouwen in deze regering. 80% heeft er geen vertrouwen in.
En nee, dit is geen peiling van 1 of andere volgens sommigen 'wappie omroep', maar rtvnoord valt toch echt wel onder de msm:
https://www.rtvnoord.nl/meningen/138305 ... we-kabinet
germie schreef:_San87_ schreef:Misschien niet wappie, maar ook weer geen afspiegeling van de samenleving, me dunkt.
Omdat het van een regionale omroep komt?
fransje23 schreef:Het vertrouwen in de landelijke politiek is gewoon erg laag. Het kabinet Schoof heeft ook niet echt geholpen om de situatie te verbeteren.
Er zijn mensen die beweren dat het juist de bedoeling is van sommige partijen om het vertrouwen zo laag mogelijk te houden.
Hun floreren en wijzen graag andere aan die het zouden veroorzaken.
.
fransje23 schreef:Je moet toch echt ballen hebben om in de gemeenteraad te zitten
https://nos.nl/artikel/2603911-ongeregeldheden-in-bleskensgraaf-bij-protest-tegen-komst-azc
8nnemiek schreef:Ik ben echt blij dat wij al een AZC hebben.. Lijkt me vreselijk als er continu van die idioten lopen te 'protesteren'. Dat zorgt voor zo veel meer overlast dan een AZC! Bizar dat die mensen dat zelf niet inzien
Ik denk dat er zat mensen graag wat vrijwilligerswerk zouden doen, maar die kans niet krijgen. 
verootjoo schreef:Hier zijn veel jonge mensen actief!
Snap wel dat het meestal ouderen zijn, die hebben het meeste tijd. Ik vind eigenlijk niet dat je daarover mag zeuren als je zelf ook niet politiek actief bent
. 8nnemiek schreef:Dan is het imo de taak van de gemeente of politie om de rotte appels eruit te halen of aan te pakken.
De meeste asielzoekers zijn gewoon nette, dankbare mensen, maar die vallen helaas niet of te weinig op.
Het is inderdaad handig als er iets te doen is in de buurt van het AZC. Bij ons liggen de supermarkten op een paar kilometer afstand, dus je ziet ze vaak op die route lopen. Maar het is ook de taak van de gemeente om het AZC in te richten zodat er ook daar iets te doen is.
Ik heb vorig jaar met een boomplant dag samengewerkt met een groep vrijwilligers uit het AZC, en die kunnen hard werken..!Ik denk dat er zat mensen graag wat vrijwilligerswerk zouden doen, maar die kans niet krijgen.
Roodvos schreef:verootjoo schreef:Hier zijn veel jonge mensen actief!
Snap wel dat het meestal ouderen zijn, die hebben het meeste tijd. Ik vind eigenlijk niet dat je daarover mag zeuren als je zelf ook niet politiek actief bent
Hmm, dit vind ik eigenlijk eentje uit de categorie "als je zelf geen GP gereden hebt mag je ook geen commentaar hebben op Edward Gal".
Ik zeur ook niet, ik deel een observatie. Als ik had willen zeuren was ik wel naar het ergernissen-topic gegaan. En ik snap ook wel waarom het zo is, ik vind het alleen jammer.
Ik ben trouwens 50+, dus dat zou qua gemiddelde leeftijd op de kieslijsten ook geen verschil gemaakt hebben.