Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tango1979 schreef:Ik vind meerdere politici degelijk en intelligent terwijl ik er wrs niet op zou stemmen. Balkende, Lubbers, Samson, Rutte, Bikker, Kaag om er een paar te noemen.
Ik vind het jammer dat er blijkbaar niet of imo minder dan vroeger gestemd wordt op degelijk/ vakinhoudelijk/ feitenkennis.
Benzz schreef:ruitje schreef:Ik heb een voorstel: als alle linkse stemmers eens rechtse huidige politici noemen die ze wel fatsoenlijk vinden, of vinden functioneren? Dat zou ik erg boeiend vinden!
Bestaat er geen midden meer?
Benzz schreef:ruitje schreef:Ik heb een voorstel: als alle linkse stemmers eens rechtse huidige politici noemen die ze wel fatsoenlijk vinden, of vinden functioneren? Dat zou ik erg boeiend vinden!
Bestaat er geen midden meer?
dank je wel. Ik dacht dat je stiekem links onderuit aan het halen was en dat is een overgevoeligheid blijkbaar geworden omdat het zoveel gebeurt op dit moment. Dus fijn deze post.Citaat:Pien: sorry, hij is echt niet zo bedoeld, ik hoopte dat het juist een beetje poitiviteit zou kunnen opbrengen. We hebben het vaak over niet functionerende politici, ik dacht dat het leuk was om het over goede politici te hebben!
Flip00 schreef:Als ouders niet weten wat er in de lessen wordt behandeld, ontstaat er al snel ruimte voor onrust. Maar hoe zou de school dat dan het beste kunnen invullen?
prompter schreef:De lieden in de huidige regering waar ik nog een klein beetje vertrouwen in heb zijn Eddy van Hijum, Sophie Hermans, Judith Uitermark en Eelco Heinen. Schoof is geen echte politicus, doet zijn best maar komt niet uit de verf (en heeft natuurlijk geen ruggesteun), en de rest mag van mij allemaal naar een functie elders. Ingrid Coenradi is een prima staatssecretaris, maar zit wat mij betreft ook bij de verkeerde partij.
Electra63 schreef:Ik vind Eelco Heinen en Judith Uitermark betrouwbaar over komen.
Coenradi vind ik een sterke vrouw.
Bikker (heb ik politiek niets mee), maar vind ik ook een goede politicus, Jimmy van Dijk vind ik vol passie en Bontenbal vind ik ook een nette vent en wel een voorbeeld, net als Dassen. Blijven netjes in het debat en gaan niet schreeuwen of onbeschoft doen en zeker geen opruiende berichten verspreiden.
Ben van de Burg vind ik ook een fijne VVD-politicus.
En Klaas Dijkhoff zag ik liever als fractieleider dan Yesilgoz.
En zo kan ik er vast meer verzinnen.