Karl66 schreef:Cer, iedereen zegt de hele tijd precies het tegenovergestelde, namelijk dat ze dat niet kunnen. En als jij daarvan maakt dat mensen reageren alsof nu alles door de BBB om zeep geholpen gaat worden, dan is dat in mijn ogen vooral een stropop om straks te kunnen zeggen: "Ja maar jullie zeiden dat ze alles kapot gingen maken en dat valt best wel mee". Nee dat wordt niet gezegd, dus doe ook niet alsof het wel gezegd wordt.
Ik zie dat op de socials toch echt wel voorbij komen.
Dat het land nu naar de knoppen gaat, dat de wereld voor de kinderen stuk gemaakt gaat worden etc. en dat dat komt door de BBB. Althans, zo lees ik dat. Dus ik vraag hier verduidelijking, niks meer en niks minder. Hoe weet jij precies waar wat gezegd wordt met je 'nee dat wordt niet gezegd' en 'iedereen zegt het tegenovergesteld'? Je bent daar wel heel stellig in..
Daarnaast ga ik me niet meer verantwoorden tegenover jou, ik vind het heel vervelend als mensen dingen aannemen en menen te weten wat ik in de toekomst ga doen. Ik weet dat zelf niet eens.
Citaat:
Besturen is wel even iets anders dan schreeuwen, intimideren en hooibalen in de fik zetten.
Ik geloof ook niet dat de protestboeren (en fulltime demonstranten) nu gaan besturen. Ik vind het wat vreemd dat je Caroline en die mensen als 1 entiteit neerzet?
Om dan heel flauw te doen, besturen is dan wel dingen vergeten, niet echt doorpakken, bonnetjes kwijtmaken, telefoons leeggooien, stukken niet overdragen.. . Lijkt me ook niet heel handig allemaal toch?
Ik ben blij dat hier FvD de grote verliezer is. Niet dat ik ik dacht dat die nog wat zouden worden, maar je weet toch maar nooit heb ik het idee. Verder is het gewoon afwachten denk ik..
En ik was verbaast dat de BBB in wassenaar zoveel stemmen heeft gekregen.. dat zijn wel rijke mensen, maar geen boeren dacht ik.