Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:09

Dinopino, ik geloof dat de onzin niet uit kan, maar het mag in elk geval wel weer wat minder agressief. Overigens heb je ook nog niet gereageerd op het jongetje dat in korte tijd beide ouders verloor. Is dat minder leed?

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:13

DP, ik heb getemd omdat je erop uit lijkt te zijn om de discussie te saboteren door er van alles bij te halen dat niets met het onderwerp te maken heeft.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:20

Dinopino schreef:
bigone schreef:
Dat jongetje van 10, weet meteen wie je bedoeld. Dat is het grote voorbeeld van de antivaxxers en ze willen niet geloven dat hij ziek was voor de vaccinatie , bewezen door uitgebreide autopsie. Maar we gaan weer naar Trump.
Vanochtend zag ik een video van zijn eerste ontmoeting met de pers, hij is nog steeds van padje af concludeer ik daar uit.

https://nos.nl/l/2358264

Dat jongetje van 10 ken je die?? Waar woont de moeder dan???????? Ik heb haar hier gecoachet. Vertel me eens hoe heet de moeder. Wil je graag met haar communiceren. Welke nationale tijd heeft ze dan? Ik ken het jongetje niet. Ik heb haar naam hier. Moet ze je even bellen? Ik kan je zo met haar in contact brengen. Wil je nog met anderen mensen spreken. Ik heb hier nog wel een lijst. Ze willen je graag vertellen wat zij mochten meemaken. Moet je me wel even vertellen welke nationale tijd en hoe ze heten.

Laatste keer dat ik reageer. Coach jezelf maar met je agressieve toon. Laat J een kop koffie met cognac inschenken en stop met dit soort onzin. En verder, van een hbo’er verwacht ik een wat betere manier van schrijven. Je mag jezelf dan als coach presenteren, ik vind dat jij met zo’n attitude helemaal niet bij kwetsbare mensen in de buurt mag komen. Zo en nu gaan we definitief de foeiknop voor je hanteren.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 15:31

Ja bigone jij trekt mijn verhaal over dat jongetje van 10 die de moeder door een inenting verloor op een niet bepaalde gevoelige manier in twijfel. Je zegt zelfs het jongetje te kennen. Ik geef je de mogelijkheid de moeder te spreken. Is dat agressief of is dat gewoon reeel. Je hebt een mening over iemand die je niet kent. Je kunt via pb de namen krijgen en ik verbind ze graag met je door.

Dat mag je vinden dat mensen niet bij me in de buurt mogen komen. Ik gun je graag een kopje coffee met cognac, wanneer dat jouw manier is om jouw wereld niet te hoeven zien, doe dat. Ik ben blij dat ik mag bijdragen dit verlies voor de ouders dragelijk te maken. Iemand met tranen vol van het ergste wat een moeder kan overkomen, namelijk een kind verliezen, dat als een leugen te noemen. Ja dan trigger je me.
Net als al die moeders die hun kinderen overdag met een mondlap laten lopen en hun kinderen zeggen dat ze ouderen ziek maken. Je kunt het op mij afgeven, maar kijk eens bij jezelf naar binnen.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:34

Ik heb getemd. Dit alles gaat behoorlijk off-topic. Eeuwig zonde

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:39

Er is ook nog zoiets als pb, Dinopino (en Bigone).

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:42

Dinopino schreef:
Biden zal NOOIT de president van Amerika zijn.

BEWAARPOST VOOR 20 JANUARI *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:44

Ik dacht het, jij schrijft het :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:48

Heb op insta veel Amerikanen , vooral Biden stemmers en het valt op dat ze thanksgiving gewoon thuis of in hele kleine bubbels vieren. Mensen daar zijn wel voor een groot deel doordrongen van de ernst van Corona maar doordat we alleen de berichten van volle vliegvelden zien lijkt het alsof ze alles aan hun laars lappen. Maar ze zijn wel bang voor de gevolgen van thanksgiving in aanloop naar de kerstperiode.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:22

Dinopino schreef:
bigone schreef:
Dat jongetje van 10, weet meteen wie je bedoeld. Dat is het grote voorbeeld van de antivaxxers en ze willen niet geloven dat hij ziek was voor de vaccinatie , bewezen door uitgebreide autopsie. Maar we gaan weer naar Trump.
Vanochtend zag ik een video van zijn eerste ontmoeting met de pers, hij is nog steeds van padje af concludeer ik daar uit.

https://nos.nl/l/2358264

Dat jongetje van 10 ken je die?? Waar woont de moeder dan???????? Ik heb haar hier gecoachet. Vertel me eens hoe heet de moeder. Wil je graag met haar communiceren. Welke nationale tijd heeft ze dan? Ik ken het jongetje niet. Ik heb haar naam hier. Moet ze je even bellen? Ik kan je zo met haar in contact brengen. Wil je nog met anderen mensen spreken. Ik heb hier nog wel een lijst. Ze willen je graag vertellen wat zij mochten meemaken. Moet je me wel even vertellen welke nationale tijd en hoe ze heten.
Zou je het een beetje on-topic willen houden, dank je wel.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:33

Askja schreef:
Is Trump straks failliet als de schuldeisers zich bij hem aandienen zodra hij president-af is?
https://www.volkskrant.nl/cs-b239a3a2

Het zal in ieder geval wel heel warm onder zijn voeten worden!

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:41

The_Cat schreef:
Askja schreef:
Is Trump straks failliet als de schuldeisers zich bij hem aandienen zodra hij president-af is?
https://www.volkskrant.nl/cs-b239a3a2

Het zal in ieder geval wel heel warm onder zijn voeten worden!

Misschien kan hij nog naar Mexico vluchten?! :')

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:43

Jessix schreef:
Misschien kan hij nog naar Mexico vluchten?! :')

Trump die naar Mexico gaat, dat zou ook nog een interessante worden! :')

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:43

Dat denk ik ook. Ze zullen hem vast met open armen ontvangen! :D

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:54

Jessix schreef:
Dat denk ik ook. Ze zullen hem vast met open armen ontvangen! :D

Hij denkt vast dat ie met z'n natuurlijke bruine kleurtje goed in de bevolking opgaat :D

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:56

Mexico? Nee, dan denk ik eerder aan een bunker-achtig resort in Brazilië, als buurman van zijn vriendje Bolsonaro.

Even serieus, ik denk dat de schuldenlast straks Trumps grootste probleem is. En daarmee verweven, zijn creatieve wijze van belastingontduiking.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 17:00

Askja schreef:
Mexico? Nee, dan denk ik eerder aan een bunker-achtig resort in Brazilië, als buurman van zijn vriendje Bolsonaro.

Even serieus, ik denk dat de schuldenlast straks Trumps grootste probleem is. En daarmee verweven, zijn creatieve wijze van belastingontduiking.

Dit klopt. Zelfs als hij zichzelf met kunst- en vliegwerk gratie verleent kan hij nog steeds voor belastingontduiking worden vervolgd. Niet dat je daar heel lang voor de cel in gaat maar hij is oud... :o dus dan is een paar jaar wel ineens heel lang

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:11

Als je een ton schuld hebt verkoopt de bank je huis, als je honderden miljoenen schuld hebben, dan gaan ze het herfinancieren. Geen enkele bank wil zo'n bedrag afschrijven.

De kans dat hij voor federale misdrijven vervolgd gaat worden is minimaal, daar gaat hij echt wel een gratieregeling voor verzorgen, die mogelijkheid heeft hij de komende tijd nog.

Maar zijn grote probleem zijn de rechtszaken in New York wegens aanranding en wegens fraude. Dat zijn misdrijven op staatsniveau, dus daar heeft hij als president geen zeggenschap over en hij kan dat straks ook niet meer frustreren.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:38

En misschien Melania die ook nog wel eens de vuile was durft buiten hangen?

Becoming by Melania?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:44

The_Cat schreef:

Becoming by Melania?

De heeft een pre-nuptial agreement, helaas mag ze inhoudelijk toch niets openbaar maken over het huwelijk of Trump zijn presidentschap. Maar ik durf wel te wedden dat zij niet nog 4 jaar getrouwd met Trump blijft.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 09:32

De hertelling in wisconsin dat door trump is aangevraagd en betaald heeft juist meer stemmen voor Biden opgeleverd :D _O-

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 11:57

dromertje2 schreef:
De hertelling in wisconsin dat door trump is aangevraagd en betaald heeft juist meer stemmen voor Biden opgeleverd :D _O-

:)) :))
Is er ooit al een kandidaat geweest die zo vaak dezelfde verkiezing heeft verloren? :') Ik zeg, nogmaals hertellen! Kunnen we hem nóg een keer zien verliezen :P .

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 12:02

Daphara schreef:
The_Cat schreef:

Becoming by Melania?

De heeft een pre-nuptial agreement, helaas mag ze inhoudelijk toch niets openbaar maken over het huwelijk of Trump zijn presidentschap. Maar ik durf wel te wedden dat zij niet nog 4 jaar getrouwd met Trump blijft.

Echt? Wow. Dat feit zegt al genoeg :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 13:27

Da's toch logisch? Maar goed, een anonieme tip/bron is meestal anoniem :+

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 13:44

Kijk de mini serie op Netflix over Trump maar, is echt de moeite waard. Het is niet pro of anti Trump en het gaat over zijn leven van jonge man, beginnend ergens in 1975 tot aan dat hij zich verkiesbaar stelde in 2015

Best heel verhelderend om een beter beeld van de man te krijgen en hoe hij is geworden wie hij nu is.

Zowel vriend als vijand komt aan het woord, ik vind het knap hoe ze de docu toch zo neutraal mogelijk hebben geprobeerd te maken, zodat aanhanger of tegenstander zelf kan beslissen wat ze van de man vinden.