Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poiuytrewq schreef:Sterkte Lielle
Ik vind het ook niet erg dapper. Ik vind het zielig maar het lijkt me het verstandigst om de identificatie af te wachten. Een val van 10km overleven lijkt me echt onmogelijk. Een vliegtuigstoel is wel ff wat anders dan een mens.
Idd marechaussee is wat anders dan landmacht. Als ik het goed begrepen heb is marechaussee ier voor onderzoeken en landmacht gaat het gebied (wat 35.000 vierkante km is) veilig stellen.
Dat doen ze niet met zn 40en van de marechaussee hihi.
Sientje schreef:Sammie schreef:Dapper? Dat vind ik ook niet dapper hoor.
Denk dat jij en ik een andere definitie van 'dapper' hebben.Als je na zulk nieuws, de kracht weet op te brengen met gevaar voor eigen leven naar die rampplek te gaan, noem ik het dapper.
Sientje schreef:Sammie schreef:Dapper? Dat vind ik ook niet dapper hoor.
Denk dat jij en ik een andere definitie van 'dapper' hebben.Als je na zulk nieuws, de kracht weet op te brengen met gevaar voor eigen leven naar die rampplek te gaan, noem ik het dapper.
anneliesdj schreef:Lijkt me idd wel fijn als die mensen worden tegengehouden door familie, in elk geval tot alle lichamen zijn geidentificeerd. Zoeken naar ontbrekende personen kan daarna ook nog.
anneliesdj schreef:Mjetterd schreef:Waarschijnlijk is het al genoemd, maar ik heb het nog niet voorbij zien komen. Er is een actie opgezet om de twee honden terug naar hun eigenaren te laten komen.
Ik wist eerst alleen van de stabij (dat was het ras toch?) maar blijkbaar was er ook nog een herder pup.
Honden?
Sammie schreef:Zijn er honden dan die het overleefd hebben? Of gaat het hier ook om de lichamen?
Annelies ik denk dat als dat mogelijk was elke nabestaande uitgenodigd zou zijn. Dat is met andere rampen ook gebeurd, het is denk ik niet voor niks dat dit nu niet kan.
Sammie schreef:Zijn er honden dan die het overleefd hebben? Of gaat het hier ook om de lichamen?
Annelies ik denk dat als dat mogelijk was elke nabestaande uitgenodigd zou zijn. Dat is met andere rampen ook gebeurd, het is denk ik niet voor niks dat dit nu niet kan.