Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:romatjuh schreef:Heb ook getekend. Als het er doorkomt ga ik echt niet meer uit eten of naar een kroeg/dischotheek..
En daarom zal de meerderheid van de horeca dit ook tekenen.
Anders kunnen ze hun tent wel sluiten.
Scum schreef:Wat gek dan dat in Amerika de restaurants afgeladen vol zitten terwijl je daar niet mag roken? En ik zag daar ook niemand voor de deur staan te roken?
skippy1 schreef:Prima dat mensen roken, maar ik wil daar absoluut geen last van hebben, niet bij mn eten, niet tijdens t wachten op de trein, gewoon nergens! Ik ben zeker voor een rookverbod in de horeca! Niets irritanter dan rook bij je eten terwijl je zelf niet rookt en ook geen behoefte hebt aan de rook van anderen. Bovendien zou ik, wanneer ik in de horeca zou werken, ook graag een rookvrije werkplek willen hebben!
Lees hier af en toe berichten dat rokers in hun waarde gelaten willen worden etc...laat niet-rokers ook in hun waarde en zadel ze niet op met rook waar ze niet om gevraagd hebben! Of vraag op zn minst of ze t erg vinden dat je een peuk opsteekt...heb vak zat in de sigarettenstank gezeten omdat iemand aan een tafeltje naast ons t niet kon laten, vervolgens dreef alle rook onze kant op... Bah!
Anderen hoeven niet de nadelen te ondervinden van een slechte gewoonte!
Scum schreef:Wat gek dan dat in Amerika de restaurants afgeladen vol zitten terwijl je daar niet mag roken? En ik zag daar ook niemand voor de deur staan te roken?
Cer schreef:Ik vind het echt heel sneu dat mensen ergens niet heen willen omdat er daar niet gerookt mag worden. Je rookt toch ook niet in het theater of de bioscoop?
Scum schreef:Ook zo'n mooie. Bij ons in het dorp is eindelijk een bioscoop gekomen. Maar daar kan ik niet heen, omdat er gewoon gerookt mag wordenIk dacht dat dat inmiddels in openbare gebouwen verboden was?!
Chiqa schreef:Scum schreef:Ook zo'n mooie. Bij ons in het dorp is eindelijk een bioscoop gekomen. Maar daar kan ik niet heen, omdat er gewoon gerookt mag wordenIk dacht dat dat inmiddels in openbare gebouwen verboden was?!
Mooi zo, nee he tis niet verboden als het een eigen prive terrein is.
runningkawa schreef:beetje?
Omdat andere een zeer ongezonde verslaving hebben vinden enkele rokers (gelukkig de meeste niet) dat een ander daar maar in mee moet doen, of die dat wil of niet....
Als ik graag coke snuif strooi ik toch ook niet regelmatig wat in jou neus omdat ik mijn verslaving graag deel met een ander