Wilders en zijn extreme uitspraken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicci88

Re: Meneer Wilders is zelf knetter gek!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:52

ik ben het met wilders eens! hartstikke. (tuurlijk iedereen zegt goede én slechte dingen) maar met veel ben ik het wel eens.

(mss denken venlonaren gewoon hetzelfde Knipoog )

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:53

Wilders brengt het misschien wat overdreven, maar met de punten die hij stelt ben ik het wel eens.
Als je een verblijfsvergunning wilt krijgen moet je werken, doe je dat niet dan kan je vertrekken, zo voorkom je het aantrekken van gelukzoekers, hier in Zaandam wonen heel veel buitenlanders die van uitkeringen leven en de hele dag een beetje rondhangen terwijl ze met een beetje moeite echt wel aan de bak kunnen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:54

Miss_Shet schreef:
Ze kunnen dan toch werken in de gevangenis.Neem al hun persoonlijke spullen af en verkoop die.Moeten wij dat dan betalen?
En dan voor ons de diesel en BTW duurder maken Gestoord Ziek

Dan verdienen ze meer in de gevangenis, dan veel mensen met een eerlijke baan doen, want zo'n dagje 'gevangenis zitten' is niet goedkoop en het zou raar zijn als ze die kosten helemaal terug konden verdienen in hun gevangenistijd. Beetje oneerlijk tegenover de rest van hardwerkend en eerlijk Nederland, denk je niet?

Begrijp me niet verkeerd; ik heb natuurlijk ook geen zin om de kosten te dragen voor criminelen, maar je moet wel realistisch zijn.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:56

ja idd. Je moet in sommige steden eens kijken hoe het is! en idd ik vind ook dat er teveel slechte nederlanders zijn ja, maar helaas kun je die niet het land uitzetten, omdat het hun eigen land is.

dus moeten die andere ook maar herrie schoppen in hun eigen land! (en ja er zijn ook goede buitenlanders dat weet ik) die mogen ook blijven, maar degene die zich misdragen: het vliegtuig op!!!

RolingRoos

sronnie schreef:
Ga eerst maar eens proberen om in een islamitisch land een kerk te bouwen, ga vervolgens met de bijbel zwaaien en als laatste een misdaad plegen, kijken hoe je dan nog tegen over het standpunt van Wilders kijkt..

Ga met jou mee sronnie!

Anoniem

Nadya schreef:
Miss_Shet schreef:
Ze kunnen dan toch werken in de gevangenis.Neem al hun persoonlijke spullen af en verkoop die.Moeten wij dat dan betalen?
En dan voor ons de diesel en BTW duurder maken Gestoord Ziek

Dan verdienen ze meer in de gevangenis, dan veel mensen met een eerlijke baan doen, want zo'n dagje 'gevangenis zitten' is niet goedkoop en het zou raar zijn als ze die kosten helemaal terug konden verdienen in hun gevangenistijd. Beetje oneerlijk tegenover de rest van hardwerkend en eerlijk Nederland, denk je niet?

Begrijp me niet verkeerd; ik heb natuurlijk ook geen zin om de kosten te dragen voor criminelen, maar je moet wel realistisch zijn.

Dan blijven ze toch betalen als ze weer vrij komen. Simpel hoor!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:00

faye schreef:

Helaas is de praktijk zo dat ex-gedetineerden vaak niet meer kunnen functioneren in de maatschappij. Geen baan vinden, dus ook geen geld hebben. Dus hoe moet dat dan?
Het klinkt allemaal prachtig en simpel. Vooral dat laatste....... Koe

Nee, er is niet zo makkelijk een concrete, goede oplossing te vinden. Maar ja, zomaar wat roepen wat het volk wil horen, ja, da's lekker simpel inderdaad. Haha!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:02

Tja, eigen schuld dikke bult dan he Nadya Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:03

Nadya schreef:
faye schreef:

Helaas is de praktijk zo dat ex-gedetineerden vaak niet meer kunnen functioneren in de maatschappij. Geen baan vinden, dus ook geen geld hebben. Dus hoe moet dat dan?
Het klinkt allemaal prachtig en simpel. Vooral dat laatste....... Koe

Nee, er is niet zo makkelijk een concrete, goede oplossing te vinden. Maar ja, zomaar wat roepen wat het volk wil horen, ja, da's lekker simpel inderdaad. Haha!

liever iemand die het uitspreekt dan mensen zoals Balkenende die de gewone mensen achterlijk en niet in staat tot een mening vind, alsof hij boven zijn kiezers staat, terwijl hij zonder die kiezers daar niet zou zitten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:03

ik vind wel dat gedetineerden aan het werk mogen gaan, en op deze manier iets terugdoen voor alles wat ze kosten.

Ik begrijp wel dat niet elke gedetineerde hiervoor in aanmerking komt........

maar kom op zeg!

@ Nadya............ wat het volk wil horen is wat het volk wil zien gebeuren Lachen als rechtgeschapen burger, die hard werkt wordt je nek omgedraaid....... maar als je crimineel bent en je bedreigd iedereen (lees zet een snelweg af om je gelijk te krijgen) dan mag je ineens een stuk minder belasting betalen als ik Lachen

praat jij dat maar recht joh!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:05

Sjorsie, ik ben ook niet bepaald een Balkenendefan, hoor. Haha! Haha! Haha!
Verre van zelfs, want ik hou niet van die christelijke fatsoenlijkheid, dat is me te degelijk en saai allemaal... Clown Knipoog

Anoniem

Re: Wilders en zijn extreme uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:14

Beslag op hun uitkering Nadya
Elke maand zakgeld om eten te kopen en met de rest betalen ze hun verblijf in het gevang af...
Niet zo'n zieligerds van die lui maken...laat ze hun gedoe maar betalen

Pverigens is het gevang eens tuk goedkoper zonder fitneszaal, tv en i-net...
Gewoon celletje en simpel eten...dat volstaat ook.

Idd Kim, dat is ook nog zo'n lekkere groep die overal onderuit komt...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:21

runningkawa schreef:
Beslag op hun uitkering Nadya
Elke maand zakgeld om eten te kopen en met de rest betalen ze hun verblijf in het gevang af...
Niet zo'n zieligerds van die lui maken...laat ze hun gedoe maar betalen

Pverigens is het gevang eens tuk goedkoper zonder fitneszaal, tv en i-net...
Gewoon celletje en simpel eten...dat volstaat ook.

Nou, ik wil het allemaal wel eens zien. Maar ze moeten ook hun huur e.d. betalen, he. Knipoog
Kijk, ik vind het prima, maar ben wel erg benieuwd hoe hij dat in de praktijk uit wil gaan voeren.
Ik wacht in spanning af.......

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:23

eigenlijk heel simpel, onder curatele van de staat leven Lachen de BV nederland wil toch al alles regelen voor zn inwoners....... krijgen ze nu de kans om ook te bepalen waar hun geld aan uitgegeven wordt........ en een strenge controle op bezit, uitgaan, ed... ben je er Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:25

Is dat niet zo in amerika al, of is dat alleen bij de prive gevangenissen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:53

Gaan ze maar in een caravan zitten, gewoon korten op de uitketing. Risico van het vak zullen we maar zeggen Haha!

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:57

Gewoon net als in duitsland heel heel heel erg weinig uitkering geven maar dan gaan ze weer gappen.
Nee we hebben toch genoeg asielzoekerscentrums die leeg staan. Hop daarheen met die ex gedetineerden, en dan dan werken voor de staat. Onkruid wieden, vegen en dergelijke.
Of vrijwilligers werk ouderen helpen in de bejaardencentra maar dan alleen de lichte gevallen he want de moordenaars kinderverkrachters nooit meer vrij laten.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 23:10

Ik meng me even nieuw in deze discussie...
Heb vanmiddag de hele algemene beschouwing gezien en ik moet zeggen dat ik de standpunten van Wilders deel.
Máár,hij kan het ook wel erg extreem brengen Knipoog

Zo vind ik bijvoorbeeld ook dat Nederland 'islamiseerd'.
Of eigenlijk,geldt dat niet per sé voor de islam,maar voor buitenlanders in het algemeen.
Ik haal meteen het volgende aan; als je eens informeert over hoe je bijvoorbeeld Amerika in zou kunnen komen;
Je moet een eigen kapitaal hebben,werk enzovoorts.
Integratiecursus? Echt niet.
Daarmee wil ik niet zeggen dat wij Amerika na moeten streven,maar dat Nederland ons geld vrij gemakkelijk weggeeft aan de mensen die hier in Nederland komen.

Ik vindt echt niet dat alle islamieten eruit moeten,maar een beleid van 'werken-of-wegwezen' en 'bij-streken-...-daar-is-het-vliegtuig' vind ik eigenlijk wel nodig.
Nederlanders willen volgens mij te graag dat de buren je aardig vinden.
Balkenende wil iedereen maar helpen,stuurt miljarden naar doeleinden buiten nederland...
Maar het onderwijs krijgt maar 250miljoen per jaar...
Hallo? Nors opkijken

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 23:22

Sisco4life schreef:
Whiz schreef:
-Ben je geen Nederlander en werkloos, dan moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken
-De PVV pleit ook voor een totale immigratiestop voor mensen uit moslimlanden.
-Mogen er geen nieuwe moskeeën meer bij komen,
- moet de boerka wo- iedere vreemdeling na één gepleegd misdrijf worden uitgezet. rden verboden en moet

„De islam is het grootste probleem in Nederland”, zei Wilders. Volgens hem doet het kabinet niets om de „massa-immigratie en islamisering” te stoppen.

Dit is nou altijd al mijn standpunt geweest. Zo ben je meteen van de criminelen af en zijn er ineens veeeeeel cellen over. ( want de meeste misdaden zijn door de 'buitenlanders' gepleegd. Samir A heeft weer toegeslagen, Ali B doet een moordje hier en Mohammed C verkracht iemand.
laat ze dat in hun eigen land doen. daar krijgen ze nog eens straf.

Ik snap ook niet dat de moslims vrij krijgen voor de ramadan. krijgen wij vrij op 5 december met sinterklaas? Maar neem, dat is moet van hun 'geloof'. Mag iemand vermoorden/verkrachten ook van hun geloof? Slapen

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 00:38

Ali B...Jolandaa_ ??? Knipoog
Die zingt alleen maar heel onschuldig over pradaschoenen en kontjes schudden.
Uitzetten die hap? Haha!
(rustig maar,bewust grapje hoor. Tong uitsteken )

Ontopic ga ik wel met je mee hoor,maar wat doe je dan met alle nederlandse moordenaars...die kun je moeilijk uitzetten.
misschien wil Iran/Turkije o.i.d. onze crimi's ook wel hebben Vork

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 00:40

Die lozen we gewoon bij Bush, die heeft toch al genoeg problemen, maar schijnt het nogsteeds niet door te hebben Haha!

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 00:50

Kafue schreef:
Gewoon net als in duitsland heel heel heel erg weinig uitkering geven maar dan gaan ze weer gappen.

Is dat zo?.. gemiddelde uitkering in Duitsland ligt boven het minimumloon in Nederland. Dus voor niks doen krijg je daar zomaar ff zo'n 1200 netto. Waarom zou je daar dus aan 't werk gaan.
In NL krijg je maar zo'n schamele 1000 euro, afhankelijk van wat je in je vorige baan hebt verdiend dankzij de (70%) regeling, ongeacht wat je kosten zijn.

Gewoon heel simpel, alles wat werkt en van buitenlandse afkomst is, mag blijven. De rest: opzouten.
Wilders pak ze maar aan dat tuig. Doen wat PIM niet kon doen. (al eerder gezegd, maar is kennelijk verwijderd.)

Wat betreft Criminaliteit:
Goed.. Nederlanders doen ook wel 's wat, maar in vergelijking met alles wat eindigt op -anen, valt dat compleet in 't niet.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 00:55

Citaat:
Is dat zo?.. gemiddelde uitkering in Duitsland ligt boven het minimumloon in Nederland. Dus voor niks doen krijg je daar zomaar ff zo'n 1200 netto. Waarom zou je daar dus aan 't werk gaan.

Lieve schat,dat komt omdat het leven in Duitsland veel duurder is!
Ik kan het weten.De huurprijzen liggen hoger,de ziektekostenverzekeringen ook gigantisch.
In vergelijking is het heel weinig wat je in Duitsland krijgt...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 07:26

thorretje schreef:
Wat betreft Criminaliteit:
Goed.. Nederlanders doen ook wel 's wat, maar in vergelijking met alles wat eindigt op -anen, valt dat compleet in 't niet.

hmzzz ik behoor tot de categorie europeANEN

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 07:44

Van wat ik heb begrepen gaat de huur van een gevangenen al niet meer door betaald worden,en terecht.Als ik in het ziekenhuis kom moet ik ook zelf mijn huur door betalen.Als ze in de gevangenis kunnen werken voor hun "extra"dinegn kunnen ze ook werken om hun eigen verblijf daar te betalen.