Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:[naam] schreef:Word er nog niet veel wijzer van. Dus we leven nu al in een ijstijd ?
Nee joh, er komt in de verre toekomst misschien een pool verschuiving doordat de assen van de aarde verplaatsen. Er komen dan andere gebieden boven water er verdwijnen weer andere gebieden onder water, maar het zal ongeveer zo zijn als nu qua klimaat. Plekken waar het heel koud is, plekken waar het te warm is. Als ik die oude bronnen mag geloven was de aarde vroeger groter met een gelijkmatiger klimaat en leven wij nu op een deel van wat ooit die aarde was
Tavanta schreef:@Schimmelig: Ok kan me voorstellen dat we niet serieus genomen worden ja, maar het gaat mij meer om de abstracte denkwijze die wij als mens hanteren. Domweg er vanuit gaan dat als er buitenaards leven is dat dit vijandig is. Dit wordt ons natuurlijk ook met de paplepel ingegoten door films als War of the Worlds enzo....
Maar ik ben er van overtuigd dat zij veel verder ontwikkeld zijn dan wij hier en dat zij in staat zouden zijn ons, als ze willen, van de aardbodem doen verdwijnen.
Ze zijn al duizenden jaren regelmatig hier (kijk naar de diverse rotstekeningen die "verslag" doen en naar alle huidige tekenen die overheden angstvallig proberen achter te houden) en tot op heden hebben ze nog geen poging gedaan ons te vernietigen......
casperrr schreef:GetverderieIk krijg echt helemaal de kriebels van dit....
Ik ben al zo iemand die echt álles geloofd...
Ik wist nog wel dat ze een paar jar terug op de radio vertelde dat die dag de wereld verging. Ben een hele dag in volle paniek geweest
En van die buitenaardse gevallen en alles krijg ik al helemaal kippenvel
KiWiKo schreef:SCHIMMELIG............. zo is het leuk geweest jah!!![]()
![]()
maikeltje schreef:Lekker dan, lig ik morgen in de tandartsstoel, begint de hele boel te schudden. En da's dan niet de boor die drilt als ik dit allemaal moet geloven![]()
Ik wil echt niet als allerlaatste in de tandartsstoel![]()
Miryamk schreef:maikeltje schreef:Lekker dan, lig ik morgen in de tandartsstoel, begint de hele boel te schudden. En da's dan niet de boor die drilt als ik dit allemaal moet geloven![]()
Ik heb vanmorgen een wortelkanaalbehandeling gehad....
Ook banketstaaf, eerst naar de tandarts dan het einde der tijden...
Had ik toch die afspraak naar volgende week moeten verzetten
Miryamk schreef:Weet ik toch ook wel schimmelig![]()
heb jij je censuur aan staan?
Tavanta schreef:Nou, ik ga er nog ff een nachtje over slapen.
Slaap lekker allemaal
Miryamk schreef:maikeltje schreef:Lekker dan, lig ik morgen in de tandartsstoel, begint de hele boel te schudden. En da's dan niet de boor die drilt als ik dit allemaal moet geloven![]()
Ik heb vanmorgen een wortelkanaalbehandeling gehad....
Ook banketstaaf, eerst naar de tandarts dan het einde der tijden...
Had ik toch die afspraak naar volgende week moeten verzetten
Miryamk schreef:bij mij staat er banketstaaf in jouw quote was het ineens banketstaaf![]()
Miryamk schreef:Echt een eitje, jammer dat je er niet lang plezier van kunt hebben