met mijn hond gaat het niet zo goed na castratie hij heeft een brandblaar van een warmtelamp

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naadje24 schreef:ik kan het filmpje niet zien ,ligt aan mij denk
DaanxBien schreef:Vind ik erg knap dattie terug kom katiavl
ThePast03 schreef:cloris schreef:Hondagressie hebben ze
En dat is voor mij al meer dan voldoende om ze liever niet bij mensen te zien die er niet verantwoord mee overweg gaan. Bij de pitbull is de bijtrem ook nog eens weggefokt waardoor ze door blijven gaan ook al geeft de andere hond zich over. Je hebt dus per definitie nooit een eerlijk gevecht, zeker niet als je daarbij de kracht van een pitbull optelt.
En aangezien ze hier verboden zijn lopen er geen verantwoorde mensen mee rond.
Citaat:Verder blijf ik er bij dat er zeker in Nederland geen verantwoorde fok is van pitbulls en pitbull-achtigen waardoor er ook veel angstbijters rondlopen die wel degelijk ook mensen pakken als ze bij de verkeerde baas zitten.
Citaat:En helaas wordt die angstagressie vaak aangezien voor dominatie, zeker als de hond al geleerd heeft dat bijten een kick geeft (tegenstander schrikt op zijn minst) en daardoor in een cirkel komt waardoor ook de lichaamshouding van de hond veranderd en het moeilijk te zien waarop het gedrag gebaseerd is.
Citaat:Natuurlijk zijn er ook andere rassen waarbij dit voorkomt, maar ten eerste gaat het daar niet over en ten tweede denk ik dat iedereen hier liever door een Dobermann of Bouvier gebeten wordt dan door een Pitbull of Amstaff.
Citaat:Ik tenminste wel en ik ken het verschil inmiddels maar al te goed.
Cayenne schreef:
Cayenne schreef: