Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:hebben jullie dat gehoord op de radio? dat er een man boos was op de kranten omdat Sadam er in stond. Zijn kinderen van 2 & 4 hadden de foto gezien van hem. Hij vond het schadelijk voor zijn kids.
Jolandaa_ schreef:hebben jullie dat gehoord op de radio? dat er een man boos was op de kranten omdat Sadam er in stond. Zijn kinderen van 2 & 4 hadden de foto gezien van hem. Hij vond het schadelijk voor zijn kids. Ik dacht bij me eigen : mens doe niet zo moeilijk. Je had de krant ook voor je kinderen weg kunnen houden.. Wees blij dat ie dood is..
Jolandaa_ schreef:hebben jullie dat gehoord op de radio? dat er een man boos was op de kranten omdat Sadam er in stond. Zijn kinderen van 2 & 4 hadden de foto gezien van hem. Hij vond het schadelijk voor zijn kids. Ik dacht bij me eigen : mens doe niet zo moeilijk. Je had de krant ook voor je kinderen weg kunnen houden.. Wees blij dat ie dood is..
ShirleyA schreef:katiavl schreef:[Hier stond een reactie van ShirleyA]
Iedereen mag zijn eigen mening hebben toch?
Ja hoor maar om anderen dus maar voor moordenaar uit te maken gaat mij gewoon te ver. En dat is wel wat er gadaan wordt als men zecht dat je dan net zo slecht bent als Saddam bv. Nou geloof me dat ben ik niet maar doodstraf vind ik een goede zaak. Dat maakt me zeker geen moordenaar! En ik vind ook dat niemand me zo mag noemen, dat is laster en dus zelfs bij wet verboden....
Eigenlijk mag je die mening dus niet hebben.
Esmeralda schreef:hebben jullie het dan ook gelezen van dat jongetje van 10 die saddam na ging doen, en zich heeft verhangen aan zijn stapelbed!!!!!
Gaby schreef:O, ik mag die mening niet hebben. Nou, ik geloof in het recht van vrije meningsuiting en als ze me straffen vanwege laster ... So let it be.
Ik zal nooit mezelf censuur opleggen omdat ik zogenaamd de wet overtreed.
ShirleyA schreef:Gaby schreef:O, ik mag die mening niet hebben. Nou, ik geloof in het recht van vrije meningsuiting en als ze me straffen vanwege laster ... So let it be.
Ik zal nooit mezelf censuur opleggen omdat ik zogenaamd de wet overtreed.
Zo vermoeiend! Ik ga je er verder niet eens antwoord op geven.