blowdiene schreef:mag je tegenwoordig niet eens je mening uiten..??
wat zijn jullie voor een ego's
oh ja hoor mag. Maar verdedig hem dan ook

[/offtopic]
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blowdiene schreef:mag je tegenwoordig niet eens je mening uiten..??
wat zijn jullie voor een ego's
elle01 schreef:zeker, en deze man had geen respect voor dieren..
geen respect voor zijn vrouw, zijn kind..
En verder uit ik alleen me mening, het is niet nodig om er zo opgewonden over te raken.
elle01 schreef:De toon is hoe je hem zelf wilt opvatten.. dus dat ligt dan toch echt bij de persoon zelf, en niet bij mij
Mijn excuses, ik zal jullie met rust laten.
Zo beter?
elle01 schreef:what goes around, comes around.
elle01 schreef:Die man speelde met zijn eigen leven en met die van zijn zoon
en hij wist dondersgoed dat dit kon gebeuren.
Ik kan het niet zielig vinden
elle01 schreef:Ik krijg er gewoon kotsneigingen van als iedereen die man geweldig vind dus vandaar dat ik hier even mijn mening wou uiten. precies ja
en jullie willen er over doorgaan, dat is dan weer jullie keuze..
Ketaki schreef:ik zei net al, laten we richting het topic gaan,we dwalen af
SONY schreef:Dit fimpje http://www.zoomin.tv/videoplayer/index. ... ad®io=0 zegt dat het laat zien hoe Steve om het leven is gekomen. Alleen opent het niet. Als het echt zo is vind ik dat ook niet netjes
SONY schreef:Dit fimpje http://www.zoomin.tv/videoplayer/index. ... ad®io=0 zegt dat het laat zien hoe Steve om het leven is gekomen. Alleen opent het niet. Als het echt zo is vind ik dat ook niet netjes. En wat betreft Henk Lommers en Martin Gaus, ik hoop dat er nog een hele boel mensen kome die hun in een slecht daglicht zetten na hun overlijden. Nu hij dood is durven ze hun mond wel open te doen want Steve kan zich immers toch niet meer verweren. Van Henk Lommers en Martin Gaus heb ik al hemelaal geen hoge pet op ze zeggen dat Steve comercieel is, nou sorry hoor maar dat zijn ze zelf ook.
_Kelly schreef:zwak hoor. dan ook nog eens de beelden op internet zetten! hoe triest kun je zijn het is al erg genoeg dat er zoiets is gebeurd!