Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Ik zag Trump zich afvragen waarom wij toch geen Amerikaanse auto’s kopen?
Nou, beste man:
1. Ze zijn absurd zwaar en groot voor ons wegennet;
2. Ze zijn in het algemeen slecht gemaakt in vergelijking met Europa en Azië;
3. Onderhoud is onbetaalbaar (en met tarieven al helemaal);
4. Europese en Aziatische auto’s zijn stomweg beter.
Verder nog iets?
sasja0705 schreef:Ben alleen benieuwd wanneer de supermarkten hier weer hun slaatje uit slaan... en bij bvb Coca Cola / Pepsi de prijzen omhoog schieten.
Was met zonnebloem olie ja ook niet anders ( ohja meel ook ) onder de mom van Ukraine.
Dat Ukraine voor 80% naar afrikaanse landen geexporteert heeft was er even niet bij verteld.
Dus ben benieuwd hoe veel "Amerikanse" producten ( die toch al in Europa geproduceerd worden) nu in prijs omhoog schieten
Cowboy55 schreef:_San87_ schreef:Nou, Europese auto's worden ook groter en groter heb ik het idee...
Groter wel, maar steeds zuiniger. Ik rij nu een Europese SUV. Groot, maar aangedreven door een 1 liter 3 cilinder. Dat stopte men 30 jaar geleden bij wijze van spreken in een grasmaaier. En toch rijdt het prima.
pmarena schreef:sasja0705 schreef:Ben alleen benieuwd wanneer de supermarkten hier weer hun slaatje uit slaan... en bij bvb Coca Cola / Pepsi de prijzen omhoog schieten.
Was met zonnebloem olie ja ook niet anders ( ohja meel ook ) onder de mom van Ukraine.
Dat Ukraine voor 80% naar afrikaanse landen geexporteert heeft was er even niet bij verteld.
Dus ben benieuwd hoe veel "Amerikanse" producten ( die toch al in Europa geproduceerd worden) nu in prijs omhoog schieten
Nouja er was natuurlijk wel een periode waarin deze producten overal uitverkocht waren....
Polar schreef:Ooh, handige informatie, nog 2 merken die ik in de toekomst zal overslaan.