Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fransje23 schreef:Zat eigenlijk al erg lang hierop te wachten want de beste manier om mensen te laten inzien dat de PVV gebakken lucht is, is door ze te laten regeren.
Kan zijn dat Geert mij positief gaat verrassen maar ik ben bang van niet.
Telpeva schreef:Ik weet niet of ik moet lachen of dat ik mij heel erg zorgen moet maken.
Suliko schreef:Telpeva schreef:Ik weet niet of ik moet lachen of dat ik mij heel erg zorgen moet maken.
Ik had er niet eens bij stil gestaan dat het een mogelijkheid was dat Wilders daadwerkelijk premier zou worden.![]()
Ik ben compleet in shock. En ik vind het echt vreselijk dat dit geval daadwerkelijk premier gaat worden van Nederland. Opeens zijn we ook een soort Trump-land geworden.
8nnemiek schreef:Bizar zeg![]()
Naja, over een half jaar weer naar de stembus dus?
Ibbel schreef:Berdien schreef:Ik ben echt verbijsterd. Zoveel stemmen voor de PVV. Hoe dan. Hóe dan.
Dat dus.
Verbijsterend.
Aan de andere kant, veel van wat Wilders roept (en wat dus kennelijk de vox populi is) is domweg niet uitvoerbaar, dus hij komt vanzelf van een koude kermis thuis.
En het is nog maar de vraag of-ie een coalitie kan smeden...
Palmera schreef:Zoveel ontevredenheid, al zolang, de huidige politici luisteren niet, gaan nog harder plukken van toch al kale kippen. Echt, ik snap het zojuist gemaakte statement maar al te goed.
Of het ideaal is is een tweede, de tijd zal het leren. Maar al waait er maar tijdelijk eens een andere wind hè