Elisa2 schreef:Dat inderdaad Asciu, wat iemand zelf wil doen volledig bij bewustzijn en vrijzinnigheid is echt totaal wat anders dan dit. Ik kan me ook niet voorstellen dat als iemand zich echt schaamt dat je er lacherig over doet maar goed.
Waar ik wel respect voor heb is dat hij er eerlijk over is, alleen de manier waar op..hij had ook een held kunnen worden door er met respect eerlijk over te zijn, excuses aan te bieden en anderen het goede voorbeeld te geven.
Precies!
Het is niet mijn orogramma; ik vind het waardeloos gelul, ze hebben al vaker voor opschudding gezorgd door idiote uitspraken, maar nu hebben ze echt een kans laten liggen om eens iets positiefs te doen.
Toen hij z’n bekentenis deed en al zei dat ie zich nu schaamde, hadden die anderen moeten beamen dat dat terecht was enz.
Op dat moment hadden ze dus al een soort van excuses moeten maken.
Maar nee; er werd smakelijk gelachen om zijn ‘jeugdzonde’ en de volgende dagen, toen ze ook nog extra gewezen waren op e.e.a, maakten ze het nog erger!
Dat machogedrag, ‘lockerroomtalk’ ‘grab em by the pussy’ en lol daarom moet allemaal gewoon kunnen en commentaar daarop is ‘gezeik’?!
Ik ben in ieder geval blij dat ze opgerot zijn en dat waardeloze programma van de buis!