Bo_San schreef:Net op de NOS, om 11 uur meer nieuws een persconferentie
Is dit niet een herhaling van de uitzending van gisteravond?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dresjoepie schreef:Een kennis van mijn ouders is 30 jaar geleden door het hoofd geschoten Die heeft er behalve psychische klachten weinig aan over gehouden! Dit hoop ik voor Peter ook
Cayenne schreef:Aranel schreef:Ik denk dat het gewoon de ontzetting van het moment is dat mensen dat doorsturen.
Maar dat snap ik dus oprecht niet. Ook door ontzetting ga je toch geen filmpje van een zwaargewond persoon doorsturen?
Dat lijkt me eerder sensatie lust.
Hopelijk positief nieuws tijdens de persconferentie!
Cayenne schreef:Aranel schreef:Ik denk dat het gewoon de ontzetting van het moment is dat mensen dat doorsturen.
Maar dat snap ik dus oprecht niet. Ook door ontzetting ga je toch geen filmpje van een zwaargewond persoon doorsturen?
Dat lijkt me eerder sensatie lust.
Hopelijk positief nieuws tijdens de persconferentie!
Jester_ schreef:Ik denk dat 75% van nederland ongeveer die beelden heeft gezien en ws ook een flink deel doorgestuurd. Dit is zon voorbeeld van wil je niet zien maar idd lugubere interesse. Op bokt zitten alleen maar hele brave mensen die dat nooit zouden doen gelukkig
bigone schreef:Peter heeft natuurlijk nogal veel petten op. Hij is dik met veel criminelen en ik vermoed dat hij zeker dacht dat hij wel gewaarschuwd zou worden wanneer er zoiets op stapel stond. Niet dus.
Voor slachtoffers en hun recht was hij een gigantische pit bull , de twee van Putten, Nicky Verstappen, Tanja Groen om er maar een paar te noemen.
Tegelijkertijd schreef hij een boek over de Heineken ontvoering en deelde de op de op opbrengst met één van de daders.
Hij had echt twee gezichten.
En toen hij Nabil B ging adviseren heeft hij in principe een opdracht aangenomen die gezien de gebeurtenissen in het verleden een gigantisch risico in hield. Mensen
die denken dat Taghi niets meer kan want in de bak? Ik vermoed ook zeker dat hij hierom is neergeschoten. Of door een stel schoffies die hogerop willen in de hiërarchie of in opdracht van.
Alle personen rondom Nabil B lopen dit risico en het is zonde dat Peter geen beveiliging wilde. Daarnaast is hij een gemakkelijke prooi, elke dag op dezelfde tijd op dezelfde plek is natuurlijk niet slim in deze situatie. Maar niemand verdient zoiets, echter hebben criminelen daar geen boodschap aan.
Ik hoop dat zijn dochter nog op tijd thuis kan komen om bij haar vader te zijn en ik ben bang dat hij daarvoor in leven word gehouden.
Jis_ schreef:dresjoepie schreef:Een kennis van mijn ouders is 30 jaar geleden door het hoofd geschoten Die heeft er behalve psychische klachten weinig aan over gehouden! Dit hoop ik voor Peter ook
Malala is ook zo’n mooi voorbeeld dat het niet het einde hoeft te betekenen, als in overlijden of niks meer kunnen. Hoop het zo voor hem en zijn familie….
Muze schreef:Ik heb het gelukkig niet gezien, hoef het ook niet te zien en als iemand mij dit zou sturen zou ik not amused zijn en dan druk ik me nog zacht uit.
bigone schreef:Peter heeft natuurlijk nogal veel petten op. Hij is dik met veel criminelen en ik vermoed dat hij zeker dacht dat hij wel gewaarschuwd zou worden wanneer er zoiets op stapel stond. Niet dus.
Voorhttps://www.bokt.nl/forums/posting. ... 105342959# slachtoffers en hun recht was hij een gigantische pit bull , de twee van Putten, Nicky Verstappen, Tanja Groen om er maar een paar te noemen.
Tegelijkertijd schreef hij een boek over de Heineken ontvoering en deelde de op de op opbrengst met één van de daders.
Hij had echt twee gezichten.
En toen hij Nabil B ging adviseren heeft hij in principe een opdracht aangenomen die gezien de gebeurtenissen in het verleden een gigantisch risico in hield. Mensen
die denken dat Taghi niets meer kan want in de bak? Ik vermoed ook zeker dat hij hierom is neergeschoten. Of door een stel schoffies die hogerop willen in de hiërarchie of in opdracht van.
Alle personen rondom Nabil B lopen dit risico en het is zonde dat Peter geen beveiliging wilde. Daarnaast is hij een gemakkelijke prooi, elke dag op dezelfde tijd op dezelfde plek is natuurlijk niet slim in deze situatie. Maar niemand verdient zoiets, echter hebben criminelen daar geen boodschap aan.
Ik hoop dat zijn dochter nog op tijd thuis kan komen om bij haar vader te zijn en ik ben bang dat hij daarvoor in leven word gehouden.
Zonnetje81 schreef:Ik heb ook het gevoel dat hij in leven wordt gehouden (uiteraard gebasseerd op niks maar zoiets overleef je niet tenzij je superman bent zegt mijn intuitie) zoals ik het begrijp zit zijn dochter in het buitenland? Dat zou een logische verklaring zijn. Hoewel ik wel het gevoel heb dat ze voor een bekende nederlander meer uit de kast trekken dan een gewone burger.
Ik ben ook zo iemand die alles wil zien, interesse geen sensatie maar ik zou zoiets dus never nooit filmen of op youtube knallen.
Sheran schreef:Filmpje kijken is ook vaak een soort stiekeme interesse, willen weten wat er gebeurd is, zelf zien wat er gebeurd is... Filmen als je zelf geen functie hebt vind ik al een ongelooflijke stap verder en is imo alleen te rechtvaardigen als je het alleen maar aan de politie gaat doorsturen. Delen op SM vind ik echt oneerbiedig.
fransje23 schreef:Het is vooral gebrek aan fatsoen om te filmen en het te delen!
Roosch schreef:Hierin zie je ook echt het verschil in samenleving. Als je kijkt naar de periode van Pim en nu, zit daar een megaverschil in. Aan de andere kant. Ik denk juist dat social media een grote rol heeft gespeeld in het in de kraag vatten van verdachten.