Ik hoef nooit meer naar Jinek te kijken. Hiddema (wat ik normaal gesproken een l*l vind, maar dat terzijde

) heeft gelijk dat hij walgt van hoe zij probeert voor te staan op haar morele verhevenheid.
Waarom nodig je iemand uit terwijl hij geen zin mag afmaken? Lekker met zijn allen Baudet afbranden, wat heeft dat voor meerwaarde?
Baudet verkondigd regelmatig een hoop onzin, als je dat niet wil horen, nodig hem dan niet uit!
Ik zal zeker niet op Baudet stemmen, zijn gedachtegoed is niet het mijne, maar ik heb respect voor hoe hij in dit programma netjes is gebleven terwijl de rest alleen bezig was met moddergooien naar hem.
Echt een zwaktebod dit programma. Die Jinek had ik toch al niet zo hoog, maar die heeft voor mij nu wel echt afgedaan.
Over Martijn Koning maar helemaal niet te spreken; wat een walgelijke kerel, die zichzelf te goed voelt. Wat een loser zeg.
Het zou zomaar kunnen dat Jinek bereikt heeft dat door dit programma méér mensen op Baudet gaan stemmen. Maar ook daar lig ik niet wakker van. Ik vind Baudet geen gevaarlijk iemand; je moet er gewoon niet zoveel aandacht aan besteden.
Edit: ik was al tien keer eerder weggelopen dan Baudet. Dus ik geef hem daarin groot gelijk