Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:In Valkenswaard hebben de ouders het gebiedsverbod van hun rellende kinderen persoonlijk in ontvangst genomen en als dat wordt gebroken hangt er een boete van 4000 euro boven hun hoofd![]()
Ik snap vooral niet waarom iedereen dit de schuld van de overheid vindt. Als er nu wordt gezegd "ok, we gaan het toch allemaal weer toestaan", wat voor signaal geef je dan af? Als je maar hard genoeg schreeuwt en relt krijg je vanzelf je zin?
Jessix schreef:Hier nu al vanaf een uur of 2 heel harde knallen. Steeds 3 achter elkaar. Is dat Carbid schieten? Of heb ik ergens een buurman die steeds 3 bommen laat ontploffen?
Magrathea schreef:In Valkenswaard hebben de ouders het gebiedsverbod van hun rellende kinderen persoonlijk in ontvangst genomen en als dat wordt gebroken hangt er een boete van 4000 euro boven hun hoofd![]()
Ik snap vooral niet waarom iedereen dit de schuld van de overheid vindt. Als er nu wordt gezegd "ok, we gaan het toch allemaal weer toestaan", wat voor signaal geef je dan af? Als je maar hard genoeg schreeuwt en relt krijg je vanzelf je zin?
_San87_ schreef:Jessix schreef:Hier nu al vanaf een uur of 2 heel harde knallen. Steeds 3 achter elkaar. Is dat Carbid schieten? Of heb ik ergens een buurman die steeds 3 bommen laat ontploffen?
Carbid is een harde doffe knal. En afhankelijk van de hoeveelheid bussen kan t zeker carbid zijn. Er zal wat tijd tussen de eerste drie en de volgende drie ivm klaarmaken bussen en het terug halen van de ballen/deksels.