Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Ik ga er vanuit dat er snel duidelijkheid komt. Ik kan er nog niet te veel over zeggen.
Kan alleen aangeven dat het voor de klasgenoten van haar (oa mijn zoon) een hele nare ervaring is
bigone schreef:Ik snap dat jullie Idylles posts misschien veroordelen maar ze is er mee geconfronteerd aangezien haar zoon op dezelfde school zit, misschien zegt ze dit juist om te zorgen dat we allemaal wachten op de uitkomst. En ondanks dat ik best benieuwd ben naar het hoe en waarom kan ik me goed voorstellen dat ze haar mond dicht moet houden over hetgeen ze weet. Ze speculeert ook niet, ze weet meer dan ze kan en mag vertellen op dit moment. Persoonlijk denk ik dat ze het liever niet had geweten want dan was haar kind er ook niet mee geconfronteerd, net als alle andere kwetsbare klasgenootjes van Romy.
bigone schreef:Ik snap dat jullie Idylles posts misschien veroordelen maar ze is er mee geconfronteerd aangezien haar zoon op dezelfde school zit, misschien zegt ze dit juist om te zorgen dat we allemaal wachten op de uitkomst. En ondanks dat ik best benieuwd ben naar het hoe en waarom kan ik me goed voorstellen dat ze haar mond dicht moet houden over hetgeen ze weet. Ze speculeert ook niet, ze weet meer dan ze kan en mag vertellen op dit moment. Persoonlijk denk ik dat ze het liever niet had geweten want dan was haar kind er ook niet mee geconfronteerd, net als alle andere kwetsbare klasgenootjes van Romy.
lieveli schreef:Maar houd het dan voor je, dan worden mensen ook niet nieuwsgierig/geïrriteerd.
idylle schreef:idylle schreef:Ik begreep dat de verlenging met 3 dagen zou zijn, maar in de media wordt gezegd dat de verlenging op 15 juni getoetst wordt, houdt dat in dat hij tot die tijd vastzit? Of kan het zijn dat hij zelfs nog langer vast zit?
Iemand die me uit kan leggen hoe dit in zijn werk gaat?
idylle schreef:Ik zal het niet meer doen. Excuus aan de mensen die nieuwsgierig zijn geworden. Dat is oprecht mijn bedoeling niet geweest. Deze zaak kent alleen maar verliezers.