Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:37

Bellen kan geen kwaad. Wie weet heeft de politie er wat aan. Dus prima gedaan. Zolang jij ze niet op een poster overal in het dorp ophangt maar het alleen netjes aan de politie meld is het toch prima?

Waar ik wel moeite mee heb zijn mensen die zonder de politie te bellen diegene die zei als 'verdachte' zien met foto en al op facebook gooien.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:44

Ik ook niet.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:44

Ik begreep dat de verlenging met 3 dagen zou zijn, maar in de media wordt gezegd dat de verlenging op 15 juni getoetst wordt, houdt dat in dat hij tot die tijd vastzit? Of kan het zijn dat hij zelfs nog langer vast zit?

M_i_R

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:51

Het eerste toetsmoment is de voorgeleiding morgen. Dus wat er daarna gaat gebeuren is nog koffiedik kijken.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:56

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-17 18:59

idylle schreef:
Ik ga er vanuit dat er snel duidelijkheid komt. Ik kan er nog niet te veel over zeggen.
Kan alleen aangeven dat het voor de klasgenoten van haar (oa mijn zoon) een hele nare ervaring is

No offense, maar ik denk dat je dan maar beter helemaal niets kunt zeggen ipv speculatie opwekken....

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:01

Dit wordt idd bevestigd door de politie.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:05

Misschien is het dan handig om pas te reageren met een bericht dat bevestigd is, ipv zo speculatief betweterig.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:21

Ik snap dat jullie Idylles posts misschien veroordelen maar ze is er mee geconfronteerd aangezien haar zoon op dezelfde school zit, misschien zegt ze dit juist om te zorgen dat we allemaal wachten op de uitkomst. En ondanks dat ik best benieuwd ben naar het hoe en waarom kan ik me goed voorstellen dat ze haar mond dicht moet houden over hetgeen ze weet. Ze speculeert ook niet, ze weet meer dan ze kan en mag vertellen op dit moment. Persoonlijk denk ik dat ze het liever niet had geweten want dan was haar kind er ook niet mee geconfronteerd, net als alle andere kwetsbare klasgenootjes van Romy.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:22

Er is een lichaam gevonden in Wageningen...

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:27

Cinnepin schreef:

Klopt, alleen is er nog helemaal niks bekend, ik vind het dan ook een beetje raar dat het hier aangehaald wordt...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:27

Cinnepin schreef:

Dat gaat duidelijk niet om een jong meisje, als je het artikel leest.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:30

bigone schreef:
Ik snap dat jullie Idylles posts misschien veroordelen maar ze is er mee geconfronteerd aangezien haar zoon op dezelfde school zit, misschien zegt ze dit juist om te zorgen dat we allemaal wachten op de uitkomst. En ondanks dat ik best benieuwd ben naar het hoe en waarom kan ik me goed voorstellen dat ze haar mond dicht moet houden over hetgeen ze weet. Ze speculeert ook niet, ze weet meer dan ze kan en mag vertellen op dit moment. Persoonlijk denk ik dat ze het liever niet had geweten want dan was haar kind er ook niet mee geconfronteerd, net als alle andere kwetsbare klasgenootjes van Romy.

Dat snap ik uiteraard en daar is alle begrip voor, maar ik vind dat dat ook op een andere manier gebracht kan worden. Of eenmalig aangeven dat er nog meer gaat komen, maar dat er nog niets gezegd kan worden zolang politie niet bevestigd heeft. En niet meerdere malen.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:38

Chiave schreef:
Cinnepin schreef:

Dat gaat duidelijk niet om een jong meisje, als je het artikel leest.

ik weet alleen.....een lichaam...

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:43

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:20

bigone schreef:

Dank je wel Bigone, jij kunt het beter verwoorden als ik momenteel

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:21

Maar houd het dan voor je, dan worden mensen ook niet nieuwsgierig/geïrriteerd.

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:25

Zucht,..... waarom?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:35

lieveli schreef:
Maar houd het dan voor je, dan worden mensen ook niet nieuwsgierig/geïrriteerd.

Precies dit. Het levert op deze manier geen aandeel aan het topic.

Overigens: wat heeft het voor meerwaarde om nu alle gevonden lichamen hier te vermelden? Iedere dag worden er mensen vermist en het is ook niet de eerste keer dat er een lichaam wordt gevonden. Maar laten we vooral niet in de paniekstand schieten en alle gevallen in verband zien met Romy en Savannah. Evenals dat niet alle zwarte auto's en jongens van 14 en 16 nu als verdacht moeten worden gezien.
We zijn afhankelijk van wat de media met ons delen en daaromheen is het absoluut zinloos om erover te speculeren.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:45

Ik vind het een beetje een sensatie topic worden, jammer genoeg.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:13

Inderdaad, man wat een sensatiezooi hier. Er worden zo vaak lichamen gevonden, je moet hier niet als een of andere CSI'er gekke verbanden gaan lopen zoeken en denken dat we te maken hebben met Jack the Ripper. Het is al erg zat.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:15

Ik zal het niet meer doen. Excuus aan de mensen die nieuwsgierig zijn geworden. Dat is oprecht mijn bedoeling niet geweest. Deze zaak kent alleen maar verliezers.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:20

idylle schreef:
Ik begreep dat de verlenging met 3 dagen zou zijn, maar in de media wordt gezegd dat de verlenging op 15 juni getoetst wordt, houdt dat in dat hij tot die tijd vastzit? Of kan het zijn dat hij zelfs nog langer vast zit?

Iemand die me uit kan leggen hoe dit in zijn werk gaat?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:25

idylle schreef:
idylle schreef:

Iemand die me uit kan leggen hoe dit in zijn werk gaat?

Zie pagina 20 en mijn aanvulling hierboven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:43

idylle schreef:
Ik zal het niet meer doen. Excuus aan de mensen die nieuwsgierig zijn geworden. Dat is oprecht mijn bedoeling niet geweest. Deze zaak kent alleen maar verliezers.

Ik vind het ook wel begrijpelijk hoor. Het lijkt me niet makkelijk om er zo dicht bij betrokken te zijn en niet open over te kunnen praten omdat niet alles naar buiten kan ivm privacy van de betrokkenen of om het onderzoek niet in de weg te lopen. Sterkte voor jou. En voor je zoon natuurlijk. Jullie zullen heel erg geschrokken zijn, denk ik. :(:)