snuffie123 schreef:Purny, (en dit gaat misschien heel onaardig overkomen, maar zo bedoel ik het niet). Verdiep je nog eens extra goed in hoe de politiek in zijn werk gaat, hoe de wet en regelgeving en de verdragen in zijn werk gaan en tot stand komen.
Ik heb het idee dat je de dingen heel simpel voor je ziet zegmaar. Maar in werkelijkheid is het zo gigantisch ingewikkeld allemaal. Dat Rutte dingen heeft gedaan die niet zo gunstig zijn of dat het op jou overkomt dat hij de boel heeft bedrogen snap ik, maar hij kon niet heel veel anders.
Alles in Nederland zit met en in elkaar verweven en verander je een dingetje dan veranderd alles mee. Het moet een stuk simpeler eigenlijk, maar hoe doe je dat? Dát brengt pas een chaos met zich mee.
@sonja_vr, dat ben ik wel met je eens. Maar welke andere partij zal dat doen denk je? Tot nu toe heb ik het idee dat alleen Wilders dat écht zoveel mogelijk zal proberen uit te voeren. Bij de rest zal het denk ik net zo gaan als bij de VVD gok ik?
De enigste partij die ik een beetje begrijp is de SP, maar dat kon je ook wel aan mijn onderschrift lezen dat ik niet altijd dingen goed begrijp. De EU hou ik me niet meer mee bezig dat is te ingewikkeld voor mij.