Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Ik heb heel veel vrienden op heel veel corpora en als ik die verhalen hoor... sorry, maar zo elitair als de pest. Alleen al als je er met je bestuur zo bij zit. Of jij moet een heel ander beeld van elitair hebben dan ik.
Nee, mij niet gezien. Hou me er verre van.
Magrathea schreef:Ik vind het wel meevallen. Gewoon mensen in pak, wat is daar zo gek aan![]()
@Janneke, waarom is het een probleem dat er mensen in een verenigingshuis wonen? Je wilt toch iets gemeen hebben met je huisgenoten. En to be fair, ik ken echt niemand die denkt "Och wat een mooi huis, wat zou ik daar graag wonen, helaas is het een DSChuis" (bijvoorbeeld). Dat mooie huis koop ik wel als ik afgestudeerd ben.Kan er echt niet mee zitten dat ik niet met 8 ballen/papen in huis woon haha
Simbaa schreef:Ahh wat zonde dat je daar niet gaat kijken door zo'n foto! Ik zat zelf niet bij Laurentius, maar het is daar zo leuk en absoluut niet elitair.
Zo'n foto zie je bij veel grote studentenverening als bestuursfoto trouwens.
Natuurlijk, het is je eigen keus, maar zou het erg jammer vinden als je alleen door zo'n foto niet een keertje een kijkje gaat nemen bij hen en andere studentenverenigingen.
Mocht je trouwens vragen hebben over studentenverenigingen in [woonplaats], pb me gerust.
Ps. Als het je niets lijkt "moet" je natuurlijk ook helemaal niets he! Wil meer aangeven dat het echt leuk kan zijn.
Resistance schreef:Aangezien ik volgend jaar ga studeren zat ik weereens rond te kijken naar verenigingen, en heb ook eens een kijkje genomen bij oa de site van Laurentius.
Als je dit ziet wil je daar toch spontaan niet meer heen...![]()
[ [url=m/hFXHXW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe bedoel je elitair...
Zomer schreef:Simbaa schreef:Ahh wat zonde dat je daar niet gaat kijken door zo'n foto! Ik zat zelf niet bij Laurentius, maar het is daar zo leuk en absoluut niet elitair.
Zo'n foto zie je bij veel grote studentenverening als bestuursfoto trouwens.
Natuurlijk, het is je eigen keus, maar zou het erg jammer vinden als je alleen door zo'n foto niet een keertje een kijkje gaat nemen bij hen en andere studentenverenigingen.
Mocht je trouwens vragen hebben over studentenverenigingen in Rotterdam, pb me gerust.
Ps. Als het je niets lijkt "moet" je natuurlijk ook helemaal niets he! Wil meer aangeven dat het echt leuk kan zijn.
Ah, wilde inderdaad net zoiets zeggen. Deze foto is helemaal niet representatief voor het beeld wat ik van Laurie heb, n.a.v. keren dat ik er was.![]()
Zo'n foto heeft bijna elke vereniging, ook niet corporale.
Eske_B schreef:Dat wisselt per vereniging en traditie. Maar je moet absoluut niet op zo'n foto afgaan.
Op het RSG is iedereen gelijk. Het bestuur is belangrijk, maar staat absoluut niet boven ons. Ik heb vooral respect dat die mensen een jaar lang 70-100 uur per week hun hart en ziel in de vereniging stoppen.
Voor Laurie bijvoorbeeld durf ik het niet te zeggen. Maar van kennissen hoor ik dat het daar heel gezellig is.
[ [url=m/XmAMLE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is onze bestuursfoto. En ze lopen alleen op speciale momenten als ALV's in zo'n pak
Magrathea schreef:@Janneke, waarom is het een probleem dat er mensen in een verenigingshuis wonen? Je wilt toch iets gemeen hebben met je huisgenoten. En to be fair, ik ken echt niemand die denkt "Och wat een mooi huis, wat zou ik daar graag wonen, helaas is het een DSChuis" (bijvoorbeeld). Dat mooie huis koop ik wel als ik afgestudeerd ben.Kan er echt niet mee zitten dat ik niet met 8 ballen/papen in huis woon haha
anjali schreef:Ik vind die chique kleding wel leuk.Maar daarbij passen dan niet allerlei onwaardige ontgroeningsrituelen.Daarover ging dit topic oorspronkelijk toch.Ook op een officieel paardenconcours draag je voorgeschreven uniforme kleding. Waarbij dan een gedrag hoort respectvol naar anderen,mens en dier. Noblesse oblige.
Aight schreef:Niet omdat we denken dat dit echt de meest ideale kleding is