Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FleurStyn schreef:Verdacht pakket aan de ingang van de gevangenis (Brugge), ontmijningsdienst ter plaatse. Perimeter 200m niet toegankelijk. Enkele woningen ontruimd.
JAK, daarom dus die helikopters boven ons..
Domi_94 schreef:Verschrikkelijk wat er gebeurd is, veel sterkte aan de slachtoffers en nabestaanden![]()
Enige wat mij wel opviel, is dat er nu twee keer een stukje 'Amerika' bij betrokken raakt, in Parijs was het een Amerikaanse rockband en nu was de ene bom bij een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij...
Gianti schreef:Gentlegiant schreef:Ben ik nu de enige die vind dat die verslaggevers best idioot zijn
Fijn dat nieuws maar voor elke verslaggever zit er een familie in spanning
Kan je ook van militaire zeggen.. ik heb respect voor verslaggevers en vind fijn dat er manier is om op de hoogte te blijven
petraaken schreef:FleurStyn schreef:Verdacht pakket aan de ingang van de gevangenis (Brugge), ontmijningsdienst ter plaatse. Perimeter 200m niet toegankelijk. Enkele woningen ontruimd.
JAK, daarom dus die helikopters boven ons..
Jee, ik heb echt geen sirenes of heli's gehoord hier aan het werk. Meestal horen we die ook van ver komen.
Collega is net naar huis gefietst. Die moet hopelijk niet die richting uit. Zeker nu met al die wegenwerken moet ze met een omweg naar haar huis.