Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mioux schreef:Misschien, als het opzet was he, twijfelde degene die het vliegtuig bestuurde? Bedoel heel zo'n ding met tig mensen aan boord... dat is niet niks he
Mioux schreef:Zou t niet kunnen, speculatie he, dat de ene de ander buitensloot en vliegtuig wilde laten crashen, toch de deur openging en 1 de eerste berg ontweek waarna het "wel" gelukt is om t vliegtuig te crashen?
Weet t is al erg genoeg, maar zou dit t verklaren dat eerst ontwijken?
Mioux schreef:joman, ik heb het over mogelijkheden. Gehele topic is in principe speculatie.
Speculatie is ook om het te proberen te begrijpen wat er gebeurd is, aangezien nog niet super veel feiten er zijn. Dat heet mens zijn
Myca schreef:Ik hoorde net een journalist bij de persconferentie in Frankrijk.
Alles wijst er op dat het een zelfmoordactie van de co-piloot is.
Voor de piloot de cockpit uit ging, bij de briefing over de landing in Dusseldorf reageerde de co-piloot opvallend laconiek.
Hij heeft daarna bewust de landing ingezet en hij heeft bewust de piloot buitengesloten.
Op de voicerecorder was tot op het eind zijn ademhaling te horen, dus hij leefde nog tot de crash.
Het enige vreemde is dat hij de vlucht nog 8 minuten heeft laten duren. Waarom dan niet meteen naar beneden?
Myca schreef:Klopt, maar als je buiten bewustzijn bent, dan zet je de landing niet in en sluit je de piloot niet buiten.
KoudbloedKim schreef:Ik wil dit niet geloven...
Ik wil gewoon niet geloven dat je bewust 149 mensen met je mee de dood in sleept.
Mioux schreef:Ik vind dat geen excuus en ik spreek echt, écht uit ervaring wat dat betreft.[naam] schreef:Ik wil dit niet geloven...
Ik wil gewoon niet geloven dat je bewust 149 mensen met je mee de dood in sleept.
Ik ook niet, maar wat mensen ook al zeiden als je zo diep zit...
Als het een ongeluk was was dat denk ik makkelijker te verwerken, dit is gewoon pff heb er geen woorden voor.