alyel schreef:Je plant een gemaskerde overval met 12 doden, maar je laat wel uw identiteitskaart in de auto ligge???? Niemand die zich daar vragen rond stelt.
Ineens zijn die twee herkend?
Ik denk da je is me de franse geheime dienst moet gaan praten. Der zijn twee redenen:
Europa zit vol vreemdelingen. Ofwel wil frankrijk een zuivering doorvoeren, want ze hebben er geen vat of controle meer op.
En anders is dit een goede reden om weer een land aan te vallen en duizenden onschuldige te doden, zoals ze vorig jaar in Libie hebben gedaan.
Alyel, nu kom je weer met opmerkingen die kant nog wal raken. Als ik zoiets als dit zou lezen als rechercheur dan zou ik zelfs alert zijn. Je lijkt zelf wel gehersenspoeld. Er niets op tegen om een kritisch geluid te laten horen maar wat jij doet??? Pen en potlood zijn wapens maar die kunnen ook een hoop bullshit uitkramen.
Misschien kun je beter je heil op andere forums gaan zoeken, bij gelijkgestemden, alhoewel dat ook weer erg link kan zijn want jij lijkt zeer in de ban te zijn van iets wat ik niet kan en wil begrijpen.