Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik vind het ook bijzonder dat deze paspoorten allemaal nieuw eruit zien...
DromenLies schreef:Als ik inderdaad het filmpje van de crash heb gezien (en niet van een andere crash/ander vliegtuig) is het vliegtuig niet in de lucht uit elkaar gevallen maar op zn buik op de grond geland, in brand gevolgen en toen geëxplodeerd.
MarvanTom schreef:Dribbel schreef:De paspoorten: https://pbs.twimg.com/media/Bswx9RJCYAAjSUn.png
Mag ik het erg apart vinden dat de paspoorten er zo ongeschonden uitzien?
Echt verschrikkelijk dit...
Eerst maar ff afwachten hoe deze ramp zich verder ontwikkelt qua berichtgeving en het onderzoek hiernaar, maar de vingers worden al naar iedereen en niemand gewezen ala politiek spel.
Dat is dit niet!
Dit is een drama.
Doemdenken of speculeren niet gewenst...
vuurneon schreef:purny schreef:Ik vind het ook bijzonder dat deze paspoorten allemaal nieuw eruit zien...
Maar aan de andere kant; je ziet ook lichamen liggen die op het oog nog aardig intact zijn en waarvan de huidskleur zichtbaar is. Het ligt er net aan waar je zit ...
MarvanTom schreef:Ongeschonden paspoorten als je van minstens 10 km hoogte neerstort met een paar 100 km p/u?
Apart...
Eerst maar ff de onderzoeken afwachten.
Als dat mogelijk wordt gemaakt door Oekraïne/ Rusland...
Heimdallr schreef:vuurneon schreef:
Maar aan de andere kant; je ziet ook lichamen liggen die op het oog nog aardig intact zijn en waarvan de huidskleur zichtbaar is. Het ligt er net aan waar je zit ...
Als er overlevende waren maakt het veel uit waar je zit, in dit geval denk ik niet heel veel. Het maakt het identificeren makkelijker, maar alsnog hebben de mensen er niets aan die nog intact zijn nadat het vliegtuig is neergestort. Deze zijn tenslotte allemaal overleden, helaas.
vuurneon schreef:Heimdallr schreef:
Als er overlevende waren maakt het veel uit waar je zit, in dit geval denk ik niet heel veel. Het maakt het identificeren makkelijker, maar alsnog hebben de mensen er niets aan die nog intact zijn nadat het vliegtuig is neergestort. Deze zijn tenslotte allemaal overleden, helaas.
Ehm... Het ging over het 'mysterie' dat er paspoorten intact zijn.... Dus ook voor paspoorten geldt hetzelfde; de plek kan bepalend zijn voor ongeschonden zijn of niet.
chocobroodje schreef:Daar kan toch niks kapot aan gaan? Ik snap niet wat daar nou zo vreemd aan is...MarvanTom schreef:Ongeschonden paspoorten als je van [b]minstens 10 km hoogte neerstort met een paar 100 km p/u?[/b]
Apart...
Eerst maar ff de onderzoeken afwachten.
Als dat mogelijk wordt gemaakt door Oekraïne/ Rusland...